عیادت رویانیان از بهزادی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در بیمارستان تهران از همایون بهزادی عیادت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان در پی بستری شدن همایون بهزادی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی، عصر پنجشنبه به بیمارستان تهران رفت و از همایون بهزادی عیادت کرد.

بهزادی که به علت ناراحتی قلبی و ریوی سه روز است در بیمارستان بستری است در شرایطی که به سختی می توانست صحبت کند از محمد رویانیان تشکر کرده و گفت: از شما ممنونم که به پیشکسوتان بهاء می دهید و برای آنها احترام قائلید و در شرایطی که پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی بازمانده و شما درگیر امور مختلف باشگاه هستید به عیادت من آمدید از شما سپاسگزارم و برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و معتقدم همین خوبی هاست که ‌می‌ماند.

رویانیان که به اتفاق امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه به عیادت بهزادی رفته بود در گفت و گو با علی بهزادی پسر همایون بهزادی به وی اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس حسب وظیفه هر اقدای لازم باشد انجام می‌دهد و از شما می خواهم در این زمینه مسایل مربوطه را با معاونین بنده در میان بگذارید.

رویانیان همچنین از دکتر امامی و دیگر پرسنل بیمارستان تهران به واسطه مراقبت از بهزادی از آنها تقدیر تشکرد کرد.

همایون بهزادی چندی پیش از سوی کنفدارسیون فوتیال آسیا مورد تقدیر قرار گرفت و نشان طلای آسیا از طریق رئیس فدراسیون فوتبال به وی اهدا شد./آق
برچسب ها: رویانیان ، بهزادی ، عیادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار