قالیباف در جمع خانواده شهدا و بسیجیان تهران:

نگاه احساسی و شعارگونه به موضوعات مختلف آفت انقلاب اسلامی است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: سیاست زدگی حاکم بر بخش‌های مدیریتی کشور ما را از فرهنگ بالای دفاع مقدس و باورهای دینی که براساس آن انقلاب کرده‌ایم جدا کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قالیباف" کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز جمعه(20اردیبهشت ماه) با حضور در مسجد امام صادق(ع) در جمع خانواده‌های شهدا و بسیجیان تهران بزرگ سخنرانی کرد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه امروز در چهارمین دهه انقلاب اسلامی هستیم اظهار داشت: ملت ایران وارد روزهای حساس و ارزشمندی شده است چراکه باید در یک حماسه بزرگ دیگر شکوهمندی سیاسی خود را اثبات کند.

قالیباف ادامه داد: نزدیک به سه دهه است که از دوران شیرین دفاع مقدس می‌گذرد و ملت ایران همچنان شایسته و منسجم در عرصه‌های خطیر حضور دارند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قرار ما از ابتدای انقلاب این بود که با نظام اسلامی و ج306

قالیباف در ادامه تصریح کرد: بهترین فرهنگ و الگو برای اداره کشور در دوران دفاع مقدس وجود داشت و امروز هرچه از آن دوران فاصله می‌گیریم شاهد فراز و نشیب‌های مختلفی هستیم.

**تلاش برای دوری از سیاست زدگی

وی افزود: سیاست زدگی حاکم بر بخش های مدیریتی کشور ما را از فرهنگ بالای دفاع مقدس و باورهای دینی که براساس آن انقلاب کرده ایم جدا کرد.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: طی سال‌های اخیر روحیه خدمت به سمت شعارزدگی و منت به ملت در کشور توسعه پیدا کرده و قانون شکنی هم موجب شده فرصت‌های خوب پیشرفت را از دست بدهیم.

وی نگاه احساسی و شعارگونه به موضوعات مختلف را آفت انقلاب اسلامی دانست و افزود: در شرایطی که مردم به سختی امور زندگی خود را دنبال می‌کنند برخی مسئولان نظام به جای خدمت به مردم به سمت موضوعات اختلافی و تنشی که سزاوار ملت نیست گام برمی‌دارند.

شهردار تهران تاکید کرد به عنوان یک خدمت گذار ملت همواره به این موضوع اقرار کرده‌ام که روستازاده‌ام و در خانواده‌ای زندگی کرده‌ام که وضعیتی متوسط رو به ضعیف داشته است.

وی تصریح کرد: در این شرایط حساس و بروز حماسه سیاسی که طی ماه آینده شاهد آن خواهیم بود برای ایجاد یک تغییر جدی در مسیر مدیریت بسته کشور و سامان دادن در عرصه های مختلف و جایگزین کردن آرامش و ثبات در جامعه به جای تنش و اختلاف وارد عرصه شده اند.

**آمده‌ام ایران دیگری بسازم

قالیباف ادامه داد: آمده‌ام که به لطف خدا و حمایت این ملت بزرگ با کوله باری از تجربه در عرصه‌های مختلف ایران دیگری را بسازم.

وی افزود: دغدغه امروز ایران اشتغال جوانان است و تلاش می‌کنم با مبارزه جدی با فساد و تبعیض ها مسیر اشتغال را هموار کنم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: تکیه بر قانون ا ساسی و احیای حقوق ملت از برنامه‌های دیگری است که قرار است به صورت جدی در کشور پیاده کنم و این اهداف بلند زمانی محقق می‌شود که روحیه و فرهنگ تلاش را در سراسر کشور احیا کنیم .

انتهای پیام/

برچسب ها: شعارگونه ، آفت ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار