قم/

تجليل استاندار قم از مقام علمي و معنوي آيت الله احمد بهشتي

استاندار قم از مقام علمي و معنوي آيت الله دكتر احمد بهشتي رئيس سابق دانشگاه قم تجليل كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم طي سخناني اظهار داشت: اين نشست كه به پاس احترام و تجليل از استاد برجسته حوزه و دانشگاه حضرت آيت الله بهشتي برگزار مي شود نقطه عطف شانزده نشستي است كه ظرف 11 ماه اخير و حول مباحث دانشگاهي استان تشكيل شده است.
استاندار قم ضمن قدرداني از سال ها تلاش و مجاهدت علمي و معنوي آيت الله احمد بهشتي، گفت: وجود اين شخصيت ارزشمند علمي و حوزوي در مناصب مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامي از جمله فعاليت اثر گذار در مجله معروف مكتب اسلام و مسوليت هاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي، خبرگان رهبري و رياست عاليه دانشگاه قم همواره منشاء خدمات و بركات ارزنده اي بوده است.
آيت الله احمد بهشتي نيز در اين جلسه با قدرداني از اهتمام استاندار قم در برگزاري چنين نشستي، بهه رونق و پيشرفت علمي كشور در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: الحمدالله كشور ما در طي اين سال ها و عليرغم مزاحمت هاي دشمنان، در عرصه هاي علمي خوش درخشيده است و اين مهم به بركت انقلاب اسلامي و در سايه تاكيدات و نگاه ويژه امام راحل و مقام معظم رهبري محقق شده است.
در پايان اين مراسم پيريايي استاندار قم با اهداي لوح تقدير از يك عمر تلاش موثر و خدمات ماندگار آيت الله بهشتي در عرصه هاي مختلف فرهنگي و علمي تجليل كرد/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.