قم/

دوره امام علی(ع) شناسی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

دوره کوتاه‌مدت امام علی(ع) شناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب اظهار داشت: دوره کوتاه‌مدت امام علی(ع) شناسی  از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام آستان مقدس قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری این دوره از امروز به مدت 14 روز اظهار داشت: در این دوره محورهای نسب‌شناسی حضرت علی علیه‌السلام در موضوعات پدر، مادر و ولادت، تاریخ شناسی حضرت علی علیه‌السلام در همراهی با رسالت و از خلافت تا شهادت و معرفت شناسی حضرت علی علیه‌السلام با موضوعات دلایل امامت، ضرورت نیاز به امام از منظر  عقل و امیرالمؤمنین از منظر رسالت برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادامه داد: رفتار شناسی حضرت علی علیه‌السلام در موضوعات سیره عبادی، مردم دوستی و حکومت الهی، گفتار شناسی حضرت علی علیه‌السلام در موضوعات وصیت‌ها و نصیحت‌ها، دشمن شناسی حضرت علی علیه‌السلام و تربیت شدگان حضرت علی علیه‌السلام از دیگر موضوعات این دوره کوتاه‌مدت می‌باشد.
وی گفت: این دوره کوتاه مدت همه روزه از ساعت 19 در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.