زارعی در مراسم رونمایی از برنامه دولت یازدهم جبهه پایداری:

تدوین‌کنندگان برنامه پایداری آمادگی همکاری با دولت لنکرانی را دارند

علی‌اکبر زارعی عضو کارگروه تدوین برنامه دولت یازدهم جبهه پایداری به ارائه توضیحاتی درباره برنامه راهبردی جبهه پایداری برای دولت یازدهم پرداخت.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی اصغر زارعی" عضو کار‌گروه تدوین برنامه دولت یازدهم جبهه پایداری در مراسم رونمايي از برنامه‌هاي جبهه پايداري به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی تدوین این برنامه پرداخت و اظهار داشت: در راستای حضور در عرصه انتخابات و شکل‌گیری دولت یازدهم یکی از مهمترین عوامل موثر بر شکل‌گیری یک دولت داشتن برنامه است که در مدت محدود 4 سال آغاز می‌شود و باید بتواند سرانجام روشنی را به مردم نشان دهد.

این عضو جبهه پایداری ادامه داد: از حدود 5 ماه قبل جبهه پایداری کار‌گروهی را تشکیل داد تا نسبت به تدوین برنامه اقدام کند که این کار‌گروه شامل مجموعه از اساتید حوزه و دانشگاه، مدیران و کارشناسانی که قبلا در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند و یا الآن فعال است.

زارعی افزود: اعضای این کارگروه‌ها در ابتدا با هدف آنچه که در جامعه می‌گذرد و توجه به نیازهای اساسی امروز و معیار قراردادن آرمانهای انقلاب اسلامی، تدوین برنامه را آغاز کردند و در این کار‌گروه دوستان در گروه‌های اجتماعی اقتصادی علم و فناوری مسائل اداری مدیریتی مباحث سیاست خارجی و داخلی برنامه‌هایی را پیشنهاد دادند که در چند نوبت اصلاح شد و در نوبت آخر هم فرصت پیدا کردیم که تا اصلاح نهایی را انجام دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه دولت یازدهم که هم اکنون رونمایی شد عبارتند از راهبرد‌هایی که باید معیار دولت یازدهم برای حرکتش قرار بگیرد.

زارعی با بیان اینکه از تمامی دست اندرکاران این برنامه بویژه پرویز داوودی که هدایت و جمع‌بندی برنامه را برعهده داشته است تقدیر و تشکر می‌کنیم، ادامه داد: این برنامه که در حال حاضر در اختیار شما قرار داده شده است مجموعه زحمات دوستان است که به دلیل شخصیت فردی و گفتمانی لنکرانی و با توجه به ضرورت شرایط کشور با انگیزه در میدان حضور پیدا کرده‌اند و انشاء‌الله در دولت لنکرانی آمادگی کار و همکاری را خواهند داشت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار