شناگر تیم ملی:

یورگ نمی توانست کمک بزرگی به تیم ملی کند/ اسامی مسابقات بارسلون تاکنون اعلام نشده است

شناگر تیم ملی گفت :حضور یورگ نمی توانست کمک بزرگی به تیم ملی بزرگسالان کند.

محمد بیداریان شناگر تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی کشورمان با هدف حضور در رقابت های داخل سالن کره جنوبی و جهانی بارسلونا در مجموعه ورزشی 9 دی پیگیری می شود که بنده به عنوان یکی از نفرت اعزامی به مسابقات کره جنوبی انتخاب شدم.

وی افزود: قرار است پس از برگزاری رقابت های داخل سالن آسیا مسابقات جهانی نیز به میزبانی کشور اسپانیا در شهر بارسلونا برگزار شود که شناگران برای حضور در این رقابت ها می بایست ورودی لازم را بدست آورند اما بنا بر اعلام فدراسیون جهانی 3 شناگر می توانند از طریق واید کارت در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند که تا کنون نفرات اعزامی به اسپانیا اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: در صورتیکه به عنوان یکی از نفرات اعزامی به رقابت های جهانی انتخاب شوم رقابت های کره جنوبی فرصت خوبی برای کسب آمادگی لازم خواهد بود و هدف اصلی ام ثبت رکوردهای قابل قبول و کاهش آنها است.

*تعلیق فدراسیون ما را از رکوردها دور کرد

بیداریان اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این فدراسیون شنای کشورمان تعلیق بود ما حضور در چند رویداد را از دست دادیم و عدم رقابت با حریفان آسیایی باعث شد از رکوردهایمان فاصله بگیریم اما خوشبختانه مدتی است که با رفع تعلیق و ثبات مدیرتی در فدراسیون این امکان وجود دارد که ما بار دیگر بتوانیم رکوردهایمان را بهبود ببخشیم.

همچنین وی در خصوص سکان دار تیم ملی نیز گفت:پیش از این تمرینات آماده سازی تیم ملی زیر نظر خشایار حضرتی و یورگ آلمانی پیگیری می شد که به دلایلی حضرتی از فعالیت خود را در تیم ملی به پایان رساند و پس از آن نیز به دلیل مشکلات ارزی با یورگ آلمانی قطع همکاری شد، یورگ مربی بسیار خوبی بود اما در رده سنی بزرگسالان وی نمی توانست کمک بزرگی به تیم ملی بکند و می بایست از این مربی در رده های سنی پایه استفاده می شد.

شناگر تیم ملی افزود: مدتی است که تمرینات سازی تیم ملی زیر نظر محسن سمیع زاده و فرشاد کرمی در مجموعه ورزشی 9 دی پیگیری می شود و با وجود اینکه سمیع زاده برنامه های اجرایی فدراسیون را نیز پیگیری می کند اما وی صبح و بعداظهر در تمرینات حضور دارد و خوشبختانه ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند.

وی در پایان یاد آور شد: همچنین انتقال تمرینات تیم ملی به مجموعه ورزشی 9 دی اتفاق خوبی بود که با عث شده مسئولان فدراسیون نیز هر از گاهی با بازدید از اردوی آماده سازی روحیه ملی پوشان را 2 چندان کند.

برچسب ها: شنا ، داخل سالن ، رکورد ، یورگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار