پایان نمایشگاه عکس تئاتر دانشگاهی ایران در تماشاخانه ایرانشهر

نمایشگاه عکس تئاتر دانشگاهیان ایران 22 اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر نمایشگاه عکس شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، که با حضور علی تقی زاده -دبیر جشنواره شانزدهم- ساعت 10 صبح یک شنبه 15 اردیبهشت افتتاح شد، پس از یک هفته به کار خود پایان داد.

بر اساس این خبر در این نمایشگاه عکس، از 110 اثر رسیده به دبیرخانه، که تعداد 20 قطعه عکس تئاتر با انتخاب داور این بخش دکتر شهاب الدین عادل رونمایی گردید. منتخبی از آثار برگزیده دوره قبل جشنواره نیز در بخشی از سالن انتظار تماشاخانه ایرانشهر به نمایش درآمد.
برگزیدگان بخش عکس این جشنواره در مراسم اختتامیه به شرح زیر معرفی شدند:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال را به مهرداد رجبی خامسی برای نمایش "خون و ماتیک" و شرمین ولی‌محمد برای نمایش "راهزنان" و جایزه نفر برتر این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال را به مهدی پارسی برای نمایش "روایت شخصی" اهدا شد.
شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش های صحنه ای، خیابانی، کارگاه های آموزشی، مسابقه پوستر و عکس، نمایش های رادیویی، نمایشنامه خوانی و تله تئاتر تا 21 اردیبهشت به کار خود پایان داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.