قم/

تدوین کتب درسی اندیشه سیاسی دراسلام و ایران

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران از تدوین کتب درسی دروس اندیشه سیاسی در اسلام و ایران 1، 2 و 3 برای مقطع کارشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید جواد میرخلیلی با اشاره به تهیه و تصویب سرفصل‌های دوره کارشناسی علوم سیاسی اظهار کرد: اکنون کار تهیه و تصویب سرفصل‌های دوره کارشناسی علوم سیاسی در کمیته‌های چهارگانه کار گروه تحول و ارتقای علوم سیاسی وابسته به شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: لیستی از سرفصل‌های مصوب این کار گروه که در کمیته‌های چهارگانه تصویب شده است، به همراه اساتید معرفی شده، از سوی ریاست کار گروه تحول و ارتقای علوم سیاسی به سازمان سمت برای تدوین ارسال شده است.
مسئول دبیرخانه همایش ملی چشم‌انداز دانش سیاسی در ایران ادامه داد: پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و دبیرخانه همایش ملی چشم‌انداز دانش سیاسی در ایران با حضور و مشارکت جمعی از اساتید مطرح و سرشناس علوم سیاسی در قم در تدوین سرفصل‌های رشته مطالعات سیاسی ایران حضور مؤثری داشته‌اند.
میرخلیلی از تدوین کتب درسی اندیشه سیاسی در اسلام و ایران 1، 2 و 3 خبر داد و افزود: طرح این کتاب‌ها اواخر آذرماه سال گذشته در کارگروه تحول و ارتقای علوم سیاسی شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده بود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.