رئيس کميته ايروبيک:

بي پولي در ژيمناستيک کميته ها را به خودکفايي رساند

چهار کميته ژيمناستيک در سال جاري به دليل کمبود بودجه مجبور به خودکفايي هستند.

علي نصيري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در راستاي کاستن از هزينه هاي مالي فدراسيون قرار بر اين شد که کميته هاي ژيمناستيک خودکفا عمل کنند و هيئت ها نيز با حاميان مالي حداکثر همکاري را داشته باشند تا بتوانند براي جنبههاي مالي اين رشته ورزشي برنامه ريزي کنند.

رئيس کميته ايروبيک ژيمناستيک با بيان اينکه کميته هاي ژيمناستيک داراي موقعيت آسيايي مطلوب هستند تاکيد کرد: هر 4 کميته ايروبيک ژيمناستيک (ايروژيم) ترامپولين و آکروژيم در سطح اسيايي از توان بسيار خوبي برخوردار است و با توجه به اينکه مديران اين کميته ها از قهرمانان و مديران برجسته هستند نبايد در برابر مسائل مالي کوتاه بيايند و بايد مسابقات باشگاهي، قهرماني کشوري و برنامه هاي استعداديابي به طور کامل برگزار شود.

نصيري از برگزاري مسابقات کشوري ايروژيم خبر داد و گفت: اين مسابقه دهه سوم مرداد ماه سال جاري در 4 رده سني و به ميزباني ايلام برگزار مي شود البته ايين نامه مربوطه هنوز به استان ها ارسال نشده است.

رئيس کميته ايروبيک ژيمناستيک اظهار داشت: زمان برگزاري مسابقات ليگ به طور دقيق مشخص نشده ولي به طور قطع اين مسابقات بعد از برپايي مسابقات قهرماني کشوري برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: به منظور  کاهش هزينه هاي مالي در فدراسيون قرار بر اين شد که از هر تيم شرکت کننده در اين رقابت ها يک داور حضور پيدا کند به اين ترتيب در نيمه دوم سال جاري 2 مسابقه باشگاهي را برگزار مي کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار