با توجه به اینکه هنوز تکلیف سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص نشده است، اگر پروین سرمربی این باشگاه شد تعجب نکنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در باشگاه پرسپولیس شایعاتی مبنی بر اینکه شاید علی پروین به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود و به گوش می رسد و شنیده ها حاکی از این موضوع است که این صلاحدید هیات مدیره باشگاه سرخپوشان پایتخت است که وی این فصل به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس بنشیند.

گفتنی است؛ محمد مایلی کهن که یکی از کاندیدهای سرمربیگری در باشگاه پرسپولیس است هنوز قبول نکرده سرمربی این تیم شود زیرا یکی از شرایط وی برای اینکه بر روی نیمکت سرخپوشان بشیند داشتن اختیار تام است و هنوز هم حضور وی به عنوان سرمربی پرسپولیسي ها در لیگ آتی در حالی از ابهام است.

شایان ذکر است: زلاتکو کرانچار هنوز با تیم فوتبال سپاهان به توافق نرسیده که در لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران این تیم را همراهی کند و شاید پرسپولیسي ها امروز از طریق چلنگر مترجم کرانچار که چندی قبل کارمند باشگاه پرسپولیس بود و در خصوص سرمربیگری سرمربی فصل دوازدهم سپاهان بر سر یک میز به مذاکره بنشیند.

*درخشان سرمربیگری را قبول کرد!

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که یکی دیگر ار کاندیدهای سرمربیگری این تیم است و مورد تایید هیات مدیره سرخپوشان پایتخت نیز می باشد سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را قبول کرده اما هنوز هیچگونه تصمیم قطعی از سوی مسئولان پرسپولیس به گوش نرسیده است./آق

برچسب ها: پروین ، پرسپولیس ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار