به دنبال ضبط مجدد جمعه ایرانی در تالار ایوان شمس؛

هنرمندان این مجموعه لبخند را بر لبان مردم نشاندند

جمعیت انبوهی از مردم در تالار ایوان شمس گرد هم آمدند تا یکپارچه تیم جمعه ایرانی را تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار ایوان شمس برنامه جمعه ایرانی پس از دو ماه توقف ضبط خود را در سال جدید آغاز کرد.


بنابراین گزارش؛ جمعیت انبوهی از مردم در تالار ایوان شمس گرد هم آمدند تا یکپارچه تیم جمعه ایرانی را تشویق کنند.
در ادامه این گزارش رسانه های معتبر در این مراسم‌ حاضر شدند و هنرمندان جمعه‌ ایرانی به خوبی از آنها استقبال کردند و مشروحی‌ از کار و افکار و اخبار و تجربه‌های خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دادند.
بنابراین گزارش، با شروع ضبط مجدد "جمعه ایرانی" چندی پیش "سعید توکل" تهیه کننده این برنامه خبر داد که با اشاره به جلساتی که با معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران داشتند، در خصوص مشکلات به تفاهماتی رسیده اند و با حمایت مسئولان و اسپانسرها همچنان ضبط "جمعه ایرانی" را ادامه می دهد.
"توکل" در ادامه گفتگوی خود با باشگاه خبرنگاران، گفت: 10 سال از عمر این برنامه مفرح سپری شده و از "جمعه ایرانی" به عنوان فرزند "صبح جمعه با شما" یاد کرد و افزود: به امیدخدا با حمایت مسئولان و نیز حمایت کنندگان مالی و اسپانسرها ضبط برنامه را پیش می بریم چون تیم "جمعه ایرانی" سالهاست که از رادیو بودجه ای را دریافت نمی کنند، علیرغم اینکه این برنامه جزو پرمخاطب ترین و پرهزینه ترین برنامه های رادیویی است، به دنبال این گفتگوها و مصاحبه های بچه های "جمعه ایرانی" مسئولان، صبورانه با ما گفتگو کردند و خبر دادند که این برنامه هیچگونه مشکلی ندارد و همچنان روی آنتن شبکه رادیویی ایران می رود.
همه این اتفاقات و نشست ها به این خبر خوش منجر شد که شنیدیم امروز دوباره ضبط فرزند "صبح جمعه با شما" ادامه پیدا می کند که با حضور پرشور مردم در تالار "ایوان شمس" دوباره از سر گرفته شد.
پیش از شروع برنامه ازدحام زیادی مبنی بر نشستن مردم در سالن و شوق آنها برای دیدن هنرمندان مورد علاقه شان بیش از پیش به چشم می آمد که بالاخره بعد از کمی انتظار همه مردم به همراه عده ای دیگر که شاید جایی را رزرو نکرده بودند به سوی سالن ضبط رفتند و گوینده این برنامه "مهران امامیه" به خوبی از مردم استقبال کرد و به همه آنها خوش آمد گفت.
آغاز اعتراض مردم به برخی اتفاقات در ادامه "مهران امامیه" مثل همیشه با تعریف چند لطیفه سعی کرد مردم را شاد کنند تا خستگی و انتظار آنها به دلیل دیر شروع شدن برنامه فراموش شود.
به دنبال آن "حسینی بای" خبرنگار واحد مرکزی خبر به دلیل گفتگو با "سعید توکل" روی صحنه رفت که با اعتراض مردم مواجه شد و مجبور شد گفتگوی خود را برای پایان مصاحبه بگذارد.
حضور گوینده پیشکسوت رادیو در جمع مردم در ادامه برنامه فردی با صدای آشنا توجه بیشتر مردم را به خود جلب کرده و او کسی نبود چون "مریم واعظ پور" گوینده و مجری پیشکسوت برنامه های رادیویی که با عشق بچه های "جمعه ایرانی" را تشویق می کرد و می گفت یادش بخیر، یاد همه هنرمندان بزرگ رادیو و به خصوص مرحوم "منوچهر نوذری" و "فرهنگ مهرپرور" بخیر، که آنها جزو فعالان عرصه رادیو و "صبح جمعه با شما" بودند.
حضور پرشور "خنده بازاری ها" در "جمعه ایرانی" بنابراین گزارش حضور بعضی از هنرمندان تیم "خنده بازار" چون "محمدرضا خسروی" و "ابراهیم شفیعی" در اجرای برنامه به چشم می خورد که طی گفتگویی با آنها بسیار خرسند بودند که با این تیم و به خصوص "سعید توکل" همکاری می کنند، ضمن آنکه "مهران امامیه"، "داوود منفرد"، "اصغر سمسارزاده"، "زویا خلیل آذر"، "رضا عبدی" و "الهام صفوی زاده" به عنوان مجری از دیگر عوامل برنامه با هدایت "سعید توکل" به اجرای خود می پرداختند.
حل مشکل اجاره نشینی در "جمعه ایرانی" در ادامه "افشین مقراضی" ترانه ای را درباره مشکلات "اجاره نشینی" خواندند و "سیاوش ابراهیمی" و "تورج پهلوانیان" هم با اجرای یک موسیقی زیبا این خواننده را هدایت و حمایت کردند که بسیار مورد توجه و تشویق مخاطبان قرار گرفت و شایان ذکر است، که بیشتر محتوای برنامه در خصوص مشکلات اقتصادی و حل آن در اولین ضبط "جمعه ایرانی" در سال جدید بود.
شایان ذکر است، که "علی اکبر خدابخش" مدیر روابط عمومی صدا نیز در جمع مهمانان حضور داشتند./ص

گزارش از الهه علیزاده
برچسب ها: تالار ، ایوان ، شمس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار