مشهد/

نخستین کنفرانس ملی بنای ماندگارفردا در مشهد برگزار می‎شود

نخستین کنفرانس ملی بنای ماندگار فردا، چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد برگزار می‎شود.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدهادی جاوید، رئیس کنفرانس و معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در ارتباط با این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس یک روزه همزمان با برگزاری دومین جشنواره انتخاب بنای برتر برگزار میشود.

وی ادامه داد: محورهای اصلی این کنفرانس که با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد برگزار میشود، بررسی و بیان راه حل برای معضلات مربوط به مراحل اجرایی مقررات ملی ساختمان و همچنین تبادل آخرین یافتههای پژوهشی در این رابطه است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد در ادامه به پذیرش بیش از 120 مقاله از سراسر کشور در این کنفرانس اشاره کرد و افزود: علاوه بر شهردار مشهد و معاونتهای آن، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور به عنوان داور و همچنین بسیاری از علاقهمندان، دستاندرکاران در امر ساخت و ساز و مسئولان این حوزه در نخستین کنفرانس ملی بنای ماندگار شرکت می‏کنند.

وی با اعلام برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه این کنفرانس گفت: کارگاه آموزشی خانه هوشمند از ساعت 10:30 تا 12، کارگاه آموزشی بررسی و تحلیل شاخصهای بناهای پایدار از ساعت 12 تا 12:30، کارگاه آموزشی آشنایی با سیستمهای نوین ساختمانی و کارگاه آموزشی آشنایی با ممیزی انرژی در ساختمان از ساعت 14 تا16 و کارگاه آموزشی ساخت و ساز پایدار با محوریت معرفی آیین نامه «LEED» و مدل سازی اطلاعات ساختمان «BIM» از ساعت 16:30 تا 17:30 در محل کنفرانس برگزار میشود.

گفتنی است نخستین کنفرانس ملی بنای ماندگار فردا از ساعت 8 تا 19:45 در محل هتل پردیسان واقع در بزرگراه شهید کلانتری مشهد برگزار میشود./ب

 

 

برچسب ها: نخستین ، کنفرانس ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.