افتتاح رسمی پایگاه اطلاع رسانی شبکه بازار

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شبکه تلویزیونی بازار که از 15 اسفند سال گذشته به صورت آزمایشی راه­اندازی شده بود ، به طور رسمی به نشانیwww.bazaartv.ir قابلیت دریافت پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بازار، جدیدترین اخبار در مورد برنامه­های شبکه بازار و رخدادها و وقایع اقتصادی کشور علاوه بر دریافت از طریق گیرنده­های تلویزیون، در فضای مجازی و از طریق اینترنت نیز قابل دسترسی شد.
نکته برجسته­ی این سایت اعلام به روز و لحظه ی قیمت بسیاری از اقلام اقتصادی مورد نیاز خانوار نظیر نان صنعتی و سنتی وانواع شیرینی جات محصولات میادین میوه و تره­بار سراسر کشور ، محصولات لبنی ،مواد بهداشتی ، مواد شوینده ، بلیط مترو،قیمت اقلام وکالاهای اساسی (روغن برنج وقند وشکرو..)  قیمت دستمزد صنف آرایشگران مردانه و قیمت انواع نوشیدنی­ها در بسته ­بندی­های مختلف است.
بنابراین گزارش شبکه بازار علاوه بر اقتصاد خانوار ، اقتصاد در حوزه­های دیگر را نیز مورد ملاحظه قرار داده و قیمت ارز مرجع وغیر مرجع ، سکه و طلا همچنین قیمت نفت در بازارهای جهان، قیمت فلزات گرانبها و فلزات غیر آهنی و بورس جهانی ،بورس های داخلی همچنین قیمت بلیت پروازهای داخلی و بلیت قطارهای مسافری را اطلاع رسانی می­کند.
شبکه تلویزیونی بازار به منظور حمایت از تولیدات داخلی و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی، قیمت گوشی­های تلفن ساخت کشورمان وقیمت لوازم خانگی و خودرو تولید داخل را نیز به آگاهی مصرف کنندگان عزیز می­رساندودرآینده نزدیک اطلاع رسانی بیشتر در مورد قیمت دیگرکالاها واقلام مورد نیاز مردم را در دستور کار خود دارد.
روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای 22651637-021 و سامانه پیامک 1000010 آماده دریافت نظر ها و دیدگاه­های مخاطبان گرامی در رابطه با برنامه­های این شبکه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار