کمیته مسابقات لیگ آزادگان، مسئول تعیین زمان بازی پلی آف؛

کاظمی: تیم های صعود کننده تا زمان قرعه کشی بازی ها مشخص می شوند

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص بازی پلی آف گفت: کمیته مسابقات لیگ آزادگان زمان بازی پلی آف را مشخص می کند و ما مسئول برگزاری این مسابقه نیستیم.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بهروان رئیس سازمان لیگ آزادگان، مسئول تعیین بازی پلی آف است و وی تدارک لازم را برای این بازی می بیند.

دبیر سازمان لیگ برتر اظهار داشت: به طور حتم کمیته استیناف بعد از شکایت متهمان پرونده تبانی نسبت به آرای صادره، در زمان کوتاهی حکم را اعلام می کنند تا بازی پلی آف در زمان موعدش برگزار شود.

کاظمی بیان داشت: کمیته استیناف این اراده را دارد که راهکاریي برای کوتاهتر شدن زمان شکایت متهمان پرونده تبانی بیاندیشد.
 
وی درباره احتمال عقب افتادن زمان بازی های لیگ سیزدهم گفت: زمان قرعه کشی بازی های لیگ سیزدهم 16 خرداد است و تا آن مقطع هم تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص می شود. بر این اساس بازی های لیگ سیزدهم در زمان مقررش برگزار خواهد شد.
 
دبير سازمان ليگ برتر تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مدیریت مسابقات لیگ دسته یک از فصل بعد بر عهده سازمان لیگ برتر خواهد بود اما بهروان در این فصل مسئول برگزاری بازی پلی آف بین تیم های دوم دسته یک است.
 
کاظمي درباره آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان گفت: آئین نامه نقل و انتقالات را طی امروز و فردا برای تصویب به فدراسیون فوتبال ارائه می کنیم و بعد از ابلاغ مسئولان فدراسیون فوتبال، آن را اجرایی می کنیم.
 
وی درباره جذب بازیکنان توسط تیم ها گفت: در آئین نامه جدید نقل و انتقالات، ما 4 سهمیه بازیکن خارجی برای تیم ها در نظر گرفتیم که یکی از آنها باید آسیایی باشد./مح
برچسب ها: بازی ، کاظمی ، علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار