در ادامه وقت امروز" سه شنبه 24 اردیبهشت ماه 92"؛

گرد و غبار در تهران شدت گرفت/وزش باد در نقاط مختلف كشور

امروز گردوخاک در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، لرستان، همدان و سپس در استان های اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم و بتدریج در استان هرمزگان سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی ، در ادامه وقت امروز" سه شنبه 24 اردیبهشت ماه 92" گردوخاک در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، لرستان، همدان و سپس در استان های اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم و بتدریج در استان  هرمزگان سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.


براساس این گزارش، پیش بینی می شود که این وضعیت با غلظت کمتر تا پایان هفته جاری در برخی نقاط استان های واقع در جنوب غرب کشور بویژه در خوزستان و ایلام همچنان ماندگار است.
لازم به ذکر است، در شمال غرب، غرب، تهران، دامنه های زاگرس و شمال شرق کشور و برخی مناطق مرکزی ابرناکی،رگبار باران و در پاره ای نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود که در همین روز از شدت بارندگی ها کاسته خواهد شد.
گفتنی است ، وضعیت آب و هوای استان های تهران والبرز در ادامه وقت امروز، نیمه ابری ، در پاره ای نقاط باد و گردو خاک در شهرهای شمالی رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.
برچسب ها: گرد وخاک ، باد ، کاهش دید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار