اخبار انتخاباتي حسن روحاني

حسن روحاني، کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش گروه ويژه‌نامه انتخابات باشگاه خبرنگاران،"حسن روحاني" يكي از داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است.






اخبار زير برگرفته از تمامي فعاليت‌هاي اين کانديداي انتخاباتي است:


روحاني آراي خود را به صندوق انداخت

حسن روحاني، در شعبه اخذ راي مسجد امام رضا (ع) شهر ري آرای خود را به صندوق انداخت.

برنامه تبلیغاتی "حسن روحاني" از شبکه‌های رسانه ملی


حمايت اعضاي سابق تحکيم وحدت از "حسن روحاني"

يکصد تن از اعضاي سابق دفتر تحکيم وحدت با صدور بيانيه‌اي از حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري حمايت کردند.


فرزند شهيد اشرفي اصفهاني حمايت خود از حسن روحاني را اعلام کرد

فرزند شهيد اشرفي اصفهاني امروز طي بيانيه‌اي حمايت بيت چهارمين شهيد محراب را از حسن روحاني اعلام کرد.


آغاز تجمع هواداران حسن روحاني در ميدان ونک/بيش از 5000نفر در اين تجمع حضور دارند

هواداران حسن روحاني كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست حمهوري هم اكنون با نمادهاي انتخاباتي اين کانديدا در ميدان ونک تهران تجمع کرده‌اند.

تقدير مسئولان ارشد ستاد روحاني از عارف

جمعي از مسئولين ستاد حسن روحاني ضمن حضور در ستاد محمدرضا عارف مراتب قدرداني خود را از وي و ستادش اعلام کردند.

حمايت دبیرخانه همایش برند برتر کیفیت برتر و امنیت غذایی از روحاني

دبیرخانه همایش برند برتر کیفیت برتر و امنیت غذایی طي صدور بيانيه‌اي از حسن روحاني حمايت كرد.


حسن روحاني پيامي را خطاب به مردم سمنان صادر کرد

حسن روحاني نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پيامي را خطاب به مردم سمنان صادر کرد.

اطلاعیه ستاد روحانی درباره تجمع امروز میدان ولیعصر(عج)

در پی اعلام تجمع برخی از علاقمندان حسن روحانی در میدان ولیعصر(عج) ستاد وی اطلاعیه‌اي را صادر کرد.

طرفداران روحاني از مسير اعتدال خارج نشوند

مدير روابط عمومي ستاد روحاني گفت: مردم عزيز و طرفداران پرشور روحاني در سراسر کشور از مسير اعتدال خارج نشوند و از سردادن شعارهاي هماهنگ نشده پرهيز کنند.

حمايت اعضاي سابق تحکيم وحدت از "حسن روحاني"

يکصد تن از اعضاي سابق دفتر تحکيم وحدت با صدور بيانيه‌اي از حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري حمايت کردند.

فرزند شهيد اشرفي اصفهاني حمايت خود از حسن روحاني را اعلام کرد

فرزند شهيد اشرفي اصفهاني امروز طي بيانيه‌اي حمايت بيت چهارمين شهيد محراب را از حسن روحاني اعلام کرد.

آغاز تجمع هواداران حسن روحاني در ميدان ونک/بيش از 5000نفر در اين تجمع حضور دارند

هواداران حسن روحاني كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست حمهوري هم اكنون با نمادهاي انتخاباتي اين کانديدا در ميدان ونک تهران تجمع کرده‌اند.

جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اصلاحات را با حسن روحانی ادامه می‌دهیم

جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه شماره 4، ضمن تشکر از محمدرضا عارف به خاطر کناره‌گیری از نامزدی انتخابات و دعوت از مردم برای خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری، حمایت قاطع خود را از حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

روحانی کاندیدای ریاست جمهوری  در جمع مردم شیراز گفت: 8 سال بداخلاقی، دیگر بس است، به امام حسین (ع) قسم یاد می‌کنم که هیچ هدفی جز توسعه و نجات کشور در ذهن ما وجود ندارد.


معاونان ستاد انتخاباتی روحانی با بيان اينكه کناره‌گیری عارف به نفع روحانی یک "بده بستان سیاسی" نبود، تاكيد كردند: این کناره‌گیری براساس نظرسنجی و اجماع کمیته 17 نفره بود، دنبال معنایابی و استخراج نیستیم اما واقعیت این است که کناره‌گیری عارف به نفع روحانی بود.


حسن روحاني کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رادیو جوان با بيان اينكه ملت ما اهل انزوا نیست، گفت: بايد با توجه به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی به دنبال یک تعامل سازنده و موثر با جهان باشيم چراکه توسعه تنها در سایه تعامل با دنیا امکان‌پذیر است.


قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی روحانی درباره ايده کليد تدبير گفت: اين کليد مربوط به ستاد هاشمي است و بعد از جمع شدن ستادهاي هاشمي جوان‌هاي مبتکر اين ايده آن را به ستاد ما آوردند و ما کليد تدبير را به عنوان نماد برداشتيم و روي آن کار کرديم.


روحاني کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري جمع مردم زاهدان اظهار داشت: بحث بر سر حسن روحاني يا محمدرضا عارف نبود مهم اين بود كه با تقسيم راي‌ها از هدف واحد دور نشويم.


حسن روحانی طی بیانیه‏‌ای از محمدرضا عارف تقدیر و تشکر کرد.


جبهه اعتدال‌گرايان با برگزاري جلسه‌اي در خصوص انتخابات رياست جمهوري، در راستاي نامه مشترك جبهه اعتدال‌گرايان و جبهه اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبري، از كانديداتوري حسن روحاني طي بيانيه‌اي حمايت كردند.


دبيركل جبهه مردمي اصلاحات گفت: اکثريت اصلاح‌طلبان که به دنبال اعتدال هستند از روحاني حمايت کرده و ما نيز طبق حمايتي که از قبل انجام داده‌ايم باز هم حمايت خود را ادامه خواهيم داد تا دولت تدبير و اميد با دستان روحاني تشکيل شود.


جمعي از روحانيون و ائمه جماعت حامي حسن روحاني در نامه‌اي از محمدرضا عارف به جهت ائتلاف وی با روحاني تشكر و قدرداني كردند


محمد خاتمی با صدور پیامی ضمن ستودن احساس مسئولیت محمد رضا عارف و ارج نهادن بر تصمیم شجاعانه وی مبنی بر ترجیح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگیری از تشتت آراء و پراکندگی نیروها، رسما از حسن روحانی اعلام حمایت کرد.


رئیس ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: از طرف خودم و ستادهای کل کشور از بصیرت و فداکاری عارف برای ترک کرسی ریاست جمهوری تشکر می‌کنم، همچنین امروز روحانی با صدور بیانیه‌ای از وی قدردانی خواهد کرد.


توسعه در انزوا متولد نخواهد شد/ تعامل با دنیا فرصت است نه تهدید

حسن روحاني کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بيان اينكه ملت ما اهل انزوا نیست، گفت: بايد با توجه به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی به دنبال یک تعامل سازنده و موثر با جهان باشيم چراکه توسعه تنها در سایه تعامل با دنیا امکان‌پذیر است.


اعلام حمایت "انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران" از روحانی

انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کانديداتوري حسن روحانی اعلام کرد.


"روحانی" کاندیدای نهائی" اصلاحات" شد

دبیر کل حزب کارگزاران گفت: شورای 10 نفره مشورتی اصلاح‌طلبان طي جلسه‌اي با حضور "خاتمي"، "حسن روحانی" را به عنوان کاندیدای نهايي "اصلاح‌طلبان" در انتخابات رياست‌جمهوري برگزيد.


پدرم مبارز انقلاب بود و من خوداتکایی را از او آموختم

روحانی با بیان اینکه پدرم مبارز انقلاب بود گفت: از آغاز انقلاب همواره به عنوان مبارز در کنار نهضت اسلامی حضور داشت، پدرم دروس دین، تشریف به راه دین، تحصیل و همچنین راه استقلال و خود اتکایی در زندگی را به من آموخت


روحاني امروز به سنندج، اروميه و تبريز سفر مي‌كند

"حسن روحاني" كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري،‌ در ادامه برنامه‌هاي انتخاباتي خود به سه استان كردستان، آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي سفر مي‌كند.

تلاش روحانی برای ایجاد روابط سازنده بین ایران و جهان


قائم‌مقام ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: رویه روحانی اعتمادسازی و ایجاد روابط منطقه‌ای و سازنده در جهان برای رسیدن به اهداف صلح‌آمیز بوده و وی غنی‌سازی برای تولید سوخت هسته‌ای در کشور را تعقیب می‌کند.

وجود تخصص‌گرايي در برنامه‌هاي حسن روحاني/ تدوين میثاق حقوق شهروندی


نماینده ستاد انتخاباتی روحانی گفت: ما یک برنامه مشخص و مستقل در مورد حقوق شهروندی ایران تدوین کردیم که در حقیقت اين برنامه عملیاتی کردن فصل سوم قانون اساسی است.

حزب مردم‌سالاری از حسن روحانی حمایت می‌کند

رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: در پی نظرسنجی صورت گرفته این حزب در جلسه فوق‌العاده دفتر سیاسی، آخرین نتایج و نظرسنجی‌ها را بررسی و حمایت از حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد.


روحاني امروز به سنندج، اروميه و تبريز سفر مي‌كند

"حسن روحاني" كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري،‌ در ادامه برنامه‌هاي انتخاباتي خود به سه استان كردستان، آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي سفر مي‌كند.

با رأی دادن می‌توان از خطر رهید/ ناامیدی و بی‌تفاوتی بزرگترین رقیب ماست

ستاد انتخاباتی "حسن روحانی" پنجمین بیانیه انتخاباتی خود را صادر کردند.

ديدار روحاني با جمعي از خانواده‌هاي شهداي رشت

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به محض ورود به استان گيلان به مقام شامخ شهداي رشت اداي احترام کرد.

مردم شهر باراني، حاميان روحاني

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به استان گیلان با شعار "مردم شهر باراني، حاميان روحاني" مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت.

ستاد حسن روحانی از ملت بزرگ ایران تشکر و قدرداني کرد

ستاد حسن روحانی در بيانيه‌اي از ملت بزرگ ایران تشکر و قدرداني کرد.

اعلام حمایت بخش صنعت گردشگری از حسن روحانی

صنعت گردشکري طي اطلاعيه‌اي از حسن روحاني در انتخابات رياست ‌جمهوري حمايت کرد.

حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي تنها راه پيروزي/كليد تدبير در دست هفتاد و پنج ميليون نفر جمعيت ايران است

روحاني در جمع مردم رشت گفت: كسي شما را نااميد نكند، فكر نكنيد كسي از قبل براي رياست‌جمهوري انتخاب شده است اين يك سخن شيطاني است با هشياري و بيداري ملت هيچ كس جز خود مردم نمي‌تواند رئيس‌جمهور تعيين كند.


روحاني ظرفيت جمع کردن اصولگرايان و اصلاح‌طبان را زير يک سقف را دارد/ فعاليت احزاب حامي روحاني در قالب جبهه اعتدال علوي

معاون احزاب ستاد انتخابات حسن روحاني گفت: وي ظرفيت جمع کردن اصولگرايان و اصلاح‌طلبان معتدل را زير يک سقف دارد و اين منش در ستاد انتخاباتي‌اش مشهود است.


حاشیه‌های همایش انتخاباتی حسن روحاني در تهران + تصاوير


رسیدن به ثبات و آرامش در اقتصاد امکان‌پذیر است/راهی جز اعتدال نداریم


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برنامه من نجات اقتصاد کشور است و رسیدن به ثبات و آرامش در اقتصاد با تدبیر برنامه و امید امکان پذیر خواهد بود.

بیایید اسراف‌گری و خودسری‌ها را پایان دهیم/رسیدن به ثبات و آرامش در اقتصاد امکان‌پذیر است



کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برنامه من نجات اقتصاد کشور است و رسیدن به ثبات و آرامش در اقتصاد با تدبیر برنامه و امید امکان پذیر خواهد بود.



همایش حامیان روحانی امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی ستاد روحانی گفت: همایش حامیان "روحانی" با عنوان "دولت تدبیر و امید" امروز، شنبه، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.


لزوم رعايت اخلاق و شعائر ديني و احترام به ارزش‌هاي اسلامي-ملي در همايش امروز

ستاد انتخاباتي حسن روحاني طي اطلاعيه‌اي خواستار رعايت اخلاق و شعائر ديني و احترام به ارزش‌هاي اسلامي-ملي در همايش امروز شد.

روحاني:مدیریت باید دارای ثبات باشد

باید تیغ حذف را کنار گذاشته و مدیریت باید دارای ثبات باشد. افرادی که مدیریت را به عهده می‌گیرند باید براساس ضابطه باشد و نه رابطه.

دريافت اخبار از كانال‌هايي غير از روابط عمومي ستاد انتخابات روحانی فاقد اعتبار است

ستاد انتخابات روحانی در اطلاعیه‌ای دريافت اخبار از كانال‌هايي غير از روابط عمومي ستاد انتخابات روحانی را فاقد اعتبار دانست.

تقدیم هدیه به ستادهای انتخاباتی نامزدهای دیگر

چندتن از اعضاي شوراي جوانان و دانشجويان ستاد مركزي حسن روحاني با حضور در ستادهاي مركزي ساير كانديداها اقدام به اهداي لوح تبريك به مناسبت عيد مبعث كردند.


نوبخت خبر احتمال لغو همایش روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی را تکذیب کرد

در پی درج خبری با عنوان "احتمال لغو همایش حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی" در ورزشگاه شهید شیرودی که در خبرگزاری ها از جمله باشگاه خبرنگارن به نقل از حسن اکبری دبیر همایش های ستاد انتخاباتی روحانی در تهران منتشر شده بود، نوبخت سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی این خبر را تکذیب کرد.


فضاي امنيتي از مقوله فرهنگ بايد جدا شود

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اولين بعدي که در مسئله فرهنگ مطرح است، اين است که ما بايد فضاي فرهنگي را براي فعاليت فرهنگي داراي امنيت کنيم، اصحاب فرهنگ نبايد دغدغه‌هاي بي‌موردي داشته باشند.


منافع ملي با شعار تامين نمی‌شود/ يارانه کالايي را زمينه هدفمندسازي می‌کنم + فیلم

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بیان اینکه منافع ملی را نمی‌توان با شعار تامین کرد، گفت: منافع ملي را نمي‌توان با شعار تامين کرد و بايد قدرت‌مان را بيشتر کنيم تا چانه‌زني بيشتري را در دنياي سياست داشته باشيم.


ستاد روحانی بر تعامل و عدم تخریب ستاد انتخاباتی عارف تاکید کرد

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اطلاعیه‌ای بر تعامل و همکاری بیشتر بر همکاری با ستاد انتخاباتی عارف تاکید کرده است.


منتظر ائتلاف روحانی و عارف هستیم / اجماع اصلاح‌طلبان یعنی به کار بردن "عقلانیت"

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: این حزب به تصمیم روحانی و عارف پای‌بند است، اما چنانچه تصمیمات بر پایه عقلانیت باشد نتیجه اجماع یکی از این دو نفر است.


همایش «تدبیر و امید» در ورزشگاه شهید شیرودی


همایش حامیان "حسن روحانی" با عنوان «تدبیر و امید» روز شنبه آینده در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.


اعتراض ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عملکرد صداوسیما


ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار اطلاعیه‌‌ای اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسیما در پخش برنامه‌های اختصاص یافته به کاندیداها اعلام کرد.

اعتدال‌گر هستم/ "دولت فراجناحي" تشكيل خواهم داد


دبير اسبق مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكع اعتدال‌گرا هستم، گفت: در صورت پيروزي در انتخابات دولت فراجناحي تشكيا خواهم داد.

آمده‌ام تا خط اعتدال را جایگزین افراط کنم

کاندیدای اصلاح‌طلب ریاست جمهوری یازدهم گفت: با افراد میانه رو مشکلی ندارم و آمده‌ام خط اعتدال را جایگزین افراط کنم.


ستاد روحانی به اظهارات علی باقری پاسخ داد


ستاد انتخاباتي حسن روحانی به اظهارت علي باقري معاون سعيد جليلي درباره مسائل هسته‌اي كشور پاسخ داد.


اعتدال‌گر هستم/ "دولت فراجناحي" تشكيل خواهم داد

دبير اسبق مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكع اعتدال‌گرا هستم، گفت: در صورت پيروزي در انتخابات دولت فراجناحي تشكيا خواهم داد.


مناظره نتیجه مثبتی برای روحانی داشت/ تکذیب خبر مناظره نمایندگان جلیلی و روحانی

رئیس ستاد انتخابات روحانی ضمن تکذیب خبر مناظره نمایندگان جلیلی و روحانی، از بازداشت مسئول ستاد جوانان حسن روحانی در روز گذشته خبر داد.


ورزش همگاني بايد در سبد خانوار قرار بگيرد/ ايجاد زمينه براي تربيت بدني رايگان بايد فراهم شود



اين کانديداي رياست جمهوري گفت: قانون اساسي بر اين تاکيد دارد که تربيت بدني بايد رايگان باشد و اين وظيفه‌اي را بر دوش دولت گذاشته تا تمام زمينه‌ها را براي ايجاد آن فراهم کنند.


دشمنان فكر نكنند در ايران ديكتاتوري است/ مشكلي با اصولگرايان ندارم


نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برخي از دشمنان فکر نکنند در کشور ما ديکتاتوري است و يک فرد تصميم مي‌گيرد، نه، در سياست کلي نظام هم رئيس‌جمهور نظر مي‌دهد مقام معظم رهبري، در ايران ما تصميم فردي نداريم و با يكديگر همه مشورت مي‌کنند.


ما هزاران جوان برتر از الماس داریم/ در معدن الماس زندگی می‌کنیم


"حسن روحانی" یکی از نامزدهای دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: ما هزاران جوان برتر از الماس داریم، فکر یک مدیر و یک صاحب تجربه میلیاردها معدن الماس می‌سازد.


اهداي يک جلد کلام‌الله مجيد به روحاني / همراهي يونسي با طرفداران اصلاح‌طلب


همايش حسن روحانی در جمع امراي بازنشسته ارتش و زنان موسسات قرآني با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود.


اساس برنامه‌هایم تولید ثروت و توزیع عادلانه آن است/موضوع تحریم در میان‌مدت قابل حل است


كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: كسي كه رئيس‌جمهور خواهد شد سوابق،‌ تفكرات و شعارهايش اولين علامت را به داخل و خارجي‌ها مي‌دهد، اين علامت يا اعتدال و منطق است يا افراطي‌گري و تندروي،‌ بنابراين كليد اين كار در دست مردمي است كه روز 24 خرداد پاي صندوق‌هاي راي مي‌روند چرا كه انتخاب با آنها است.


حسن روحانی درجمع بازنشستگان امرای ارتش و بانوان قرآنی؛

8 سال سکوت 8 سال انتقاد ، من دلی پر از درد دارم/ما در معدن الماس زندگی می کنیم

"حسن روحانی" یکی از نامزدهای دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: در طی 8 سال سکوت و انتقاد را تحمل کردم، اگر مشکلات پیچیده کشور راه حل نداشت؛ من کاندیدا نمی شدم.

روحانی در دیدار با برادران اهل سنت:

برادری شیعه و سنی باید در باور ما باشد
حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با جمعی از برادران اهل سنت دیدار کرد


حمایت جبهه مردمی اصلاحات از روحانی در انتخابات


دبیرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت خواهد کرد.


ياد گرفتم با همكاري متخصصين چگونه مي‌توان تحول بزرگي ایجاد کرد/ طی 5 ماه 60 بخشنامه برای مسائل پولی صادر شد

حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه در طول ۵ ماه ۶۰ بخشنامه راجع به مسائل ارزی و پولی صادر شد، گفت: مگر می‌توان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد نرخ دلار فلان مقدار می‌شود، بنابراین نتیجه آن است که مشکلات از عدم مشورت، خود شیفتگی و عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی‌ثباتی است.

روحانی با امرای بازنشسته ارتش ديدار مي‌كند

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري روز پنجشنبه با جمعی از امرای بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و زنان مؤمنه مؤسسات قرآنی دیدار و گفتگو خواهد کرد.


امید به گشایش قفل مشکلات با کلید تدبیر

مسئول ارتباط با رسانه‌های ستاد حسن روحانی گفت: استفاده از نماد کليد اشاره‌ای مستقیم به قفل بودن شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است که می‌تواند به عنوان نمادی برای مطالبه محوری مردم از دولت استفاده شود .

مردم نياز ندارند دست به سوي دولت دراز كنند/ اگر افراط نبود شاهد اردوکشی خیابانی در سال 88 نبودیم+ صوت


كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: صدقه گرفتن افتخار نيست صدقه دادن افتخار است؛ مردم نياز ندارند دست به سوي دولت دراز كنند بنابراين من كاري مي‌كنم كه دولت به سوي مردم دست دراز كند.


نبايد انتقادات دانشجویان و انتظارات معمول آنها تخطئه شود

حسن روحانی در نشستی صمیمانه با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به بررسی نکاتی درباره شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت.


روحانی تا آخر در صحنه می‌ماند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نشست مشترک حسن روحانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با موضوع انتخابات خبر داد.


از کاندیداتوری هاشمی خوشحال شدم و از آمدنش استقبال می‌کنم



کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ من و هاشمی تا آخر انتخابات با هماهنگی یکدیگر مسیر را ادامه می‌دهیم و در نهایت روز رای‌گیری یک نفر از ما به میدان خواهد آمد


معلوم نیست من به نفع هاشمی کناره‌گیری کنم یا هاشمی به نفع من



داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره شایعه کناره‌گیری‌اش به نفع هاشمی‌، اظهار داشت: معلوم نیست من به نفع هاشمی کناره‌گیری کنم یا هاشمی به نفع من.


با خواست هاشمی و تشویق خاتمی به عرصه انتخابات آمده‌ام/ آن کسی که اتهام جاسوسی می‌زند باید خجالت بکشد


کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه خیلی‌ها از من خواستند به عرصه بیایم، گفت: من به خواست هاشمی و تشویق خاتمی برای ورود به عرصه انتخابات آمده‌ام.


حضور حسن روحانی در ستاد انتخابات کشور + فیلم


حسن روحانی، ساعت 11 صبح در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در ستاد انتخابات کشور رسماً برای حضور در انتخابات، ثبت‌نام می‌کند.


براي حضور آيت‌الله هاشمي بايد تا چند روز آينده منتظر ماند



کانديداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات را بعید می‌دانم اما تا دو سه روز آینده باید منتظر ماند.


حسن روحاني درباره ثبت‌نام آيت الله هاشمي در انتخابات چه گفت؟



رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه چیز درباره حضور آیت ‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری تا چند روز دیگر مشخص مي‌شود.


"حسن روحانی" برای ثبت‌نام وارد ستاد انتخابات کشور شد


"حسن روحانی" کانديداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقي پیش برای ثبت‌نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.


کشور ما امروز گرفتار یک اقتصاد در حال مرگ و سیاست خارجی مرده است/عده‌ای وارد بازی بزرگان شدند



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید در انتخابات کاری کنیم که همه مردم به صندوق آرا اطمینان داشته باشند، گفت: کشور ما امروز گرفتار یک اقتصاد در حال مرگ و سیاست خارجی مرده است.


همایش بانوان حامی حسن روحانی + تصاویر


سهم ويژه‌اي را براي زنان در عرصه مديريتي ايجاد خواهم کرد



نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در راستاي تحقق مطالبات زنان در دولت تدبير و اميد سهم ويژه‌اي را براي زنان قائل خواهم شد.


فضاي امنيتي کشور را از بين مي‌برم


نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت:براساس برنامه‌اي که براي سياست داخلي در پيش گرفته‌ام،فضاي امنيتي کشور را از بين خواهم برد.


طرح تفکیک جنسیتی در جامعه ما مقبولیت ندارد


کانديداي احتمالي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ طرح تفکیک جنسیتی که از سوی برخی از افراد در کشور ما مطرح شده است، در جامعه ایرانی مقبولیتی ندارد.


تا آخرين لحظه در صحنه انتخابات باقي خواهم ماند/ برمبناي قول آيت‌الله هاشمي در انتخابات حضور پيدا كردم


کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و تا پايان وارد هيچ ائتلافي نمي‌شوم.


آيت‌الله هاشمی وارد صحنه انتخابات نمی‌شود/ به نفع هیچ کس کنار نمی‌کشم



رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود.


آيت‌الله هاشمی و خاتمی تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند



کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آقای هاشمی و خاتمی مشورت کردم و این دو تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و من هم بعد از این مشورت تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم.


متاسفانه عده‌ای هنوز در قرن 19 سیر می‌کنند


کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه در شرایط فعلی کشور عده‌ای هنوز در قرن 19 سیر می‌کنند در صورتی که باید شرایط مساعد برای حضور همه متخصصان در مدیریت اجرایی کشور فراهم شود.


اصلاح‌طلب یا اصولگرا، باید به مطالبات قانونی خود دست یابند


کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح‌طلب یا اصولگرا باید به مطالبات قانونی خود برسند و شرایط مساوی برای فعالیت جناح‌ها در کشور ایجاد شود.


رایزنی‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان برای اجماع بر روی بنده صورت گرفته است


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون رایزنی‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان برای اجماع بر روی بنده صورت گرفته است، هر جناحی که از من حمایت کند می گویم متشکرم.


روایت حسن روحانی از حوادث کوی و انتخابات 88


حسن روحانی از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی به بیان برخی مسائل مرتبط با مسئولیت‌های خود در گذشته و موضوعات انتخاباتی پرداخته است.


در دنیای امروز نمی‌توان دور کشور دیوار کشید/ امیدورام عقل بر شعار پیروز شود



کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما زیر بار زور و تحقیر نمی‌رویم، اما در عین حال اهل جنگ و دعوا و ستیز با جهان نیستيم هر دولتی به حقوق مردم ما احترام بگذارد، آماده تعامل با آن هستیم و در دنیای امروز نمی‌توان دور کشور دیوار کشید.


از حضور اقوام مختلف كشور با لباس محلي تا اجراي جلسه انتخاباتي توسط غفاري


همايش انتخاباتي حجت‌الاسلام "حسن روحاني"با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود كه در ادامه مي‌خوانيد.


به نفع هيچ کس از کانديداتوري کناره گيري نمي‌کنم/هاشمی و خاتمی کاندیدا نمي‌شوند



کانديداي رياست جمهوري دور يازدهم رياست جمهوري گفت: به نفع هيچ کس در انتخابات رياست جمهوري کناره گيري نخواهم کرد.


منشور حقوق شهروندي تدوين خواهم کرد/ دولت بايد فراجناحي باشد


رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: متاسفانه امروز در فضاي کشور نور انسانيت و اخلاق کم شده است.


حجت‌الاسلام حسن روحاني اعلام کانديداتوري کرد


صبح امروز طي مراسمي با حضور چهره هاي سياسي كشور حجت‌الاسلام حسن روحاني رسما اعلام كانديداتوري كرد.


حسن روحاني؛ کانديدايي که 16 سال مسئولیت دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی را عهده‌دار بوده است


حسن فريدون روحانی، کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري،نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است.


اين خبر هر لحظه به روز رساني مي‌شود


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار