صنعت گردشکري طي اطلاعيه‌اي از حسن روحاني در انتخابات رياست ‌جمهوري حمايت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ صنعت گردشکري طي اطلاعيه‌اي از حسن روحاني در انتخابات رياست ‌جمهوري حمايت کرد.

متن اطلاعيه به شرح زير است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

گردشگری باید مورد توجه ویژه مسئولین و دولتمردان قرار گیرد. (مقام معظم رهبری)
                                                                                          
گردشگری هم اکنون سومین صنعت بزرگ دنیا پس از صنعت نفت و خودروسازی می‌باشد که براساس پیش بینی‌های کارشناسان تا سال 2020 به صنعت اول دنیا تبدیل خواهد شد.

هم اکنون بسیاری از کشورهای دنیا و برخی از کشورهای اسلامی استفاده از ظرفیت گردشگری را در اولویت برنامه‌ریزی خود قرارداده‌اند. براساس نظر سازمان جهانی گردشگری در سال 2012 مجموعه ترددات گردشگران بین‌المللی از مرز یک میلیارد نفر گذشته و گردش مالی بیش از هزار میلیارد دلار را برای کشورها به ارمغان آورده است که متأسفانه سهم کشور عزیزمان ایران از این بازار مهم بسیار ناچیز است.

لذا باید توجه به این صنعت پاک و مهم در رأس برنامه‌های دولت یازدهم قرار گرفته و بیش از پیش در این خصوص برنامه‌ریزی شود. لذا در این راستا برای تحقق بخشیدن موارد پیش گفته دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور، مراکز اقامتی، راهنمایان تور دانشجویان و اساتید حوزه گردشگری و کلیه تأسیسات و مؤسسات گردشگری حمایت قاطع خود را از جناب آقای حجة الاسلام والمسلمین "حسن روحانی" اعلام می‌نماید .

وي در جریان برنامه‌های تلویزیونی خود اعلام داشت، در برنامه میان مدت خود، ورودی ده میلیون گردشگر خارجی به کشور را هدف گذاری کرده که این تعداد گردشگری ورودی بیش از 4 میلیون فرصت شغلی را ایجاد نموده و باعث رونق و شکوفائی کلیه اصناف کشور خواهد شد.

از این رو برخود فرض می‌دانیم تا در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بویژه در صنعت گردشگری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و مردمی و معرفی تمدن و چهره زیبای ایران و ایرانی، در انتخابات مهم24 خرداد ریاست جمهوری شرکت نموده و به شخصیت ممتاز و بی بدیل حسن روحانی با سوابق درخشان مدیریتی درسطوح عالی نظام ، رای داده تا فردایی بهتر برای ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم رقم بخورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار