انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کانديداتوري حسن روحانی اعلام کرد.

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران، انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران در  آخرین جلسه خود و پس از بررسی کلیه برنامه ها و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کانديداتوري حسن روحانی اعلام کرد.

 متن بیانیه صادر شده "انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران" به شرح زیر است:

"بسم الله الرحن الرحيم"

با توجه به اعلام نظرها و مناظره‌های مختلف کاندیداهای ریاست جمهوری در جهت تصدی گری پست مهم اجرایی کشور، این انجمن که متشکل از تولید کنندگان، سرمایه گذاران و فعالان وعلاقمندان به سرمایه گذاری و رونق اقتصادی ایران اسلامی است طی تجمیع نظراتمان ضمن تایید و حمایت از برنامه های روحانی، حضور در انتخابات را الزام برای تحقق  جامعه ای بهتر و مدیریتی کارشناسی به دور از احساسات و شعار زدگی می‌دانیم.

 فضای آرام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بستر رشد صنعت و خلاقیت برای تولید و سرمایه گذاری می‌دانیم که همواره از اصول برنامه هایی است که می‌بایست برای جامعه محقق گردد.

 همواره حمایت عینی و روشن مسئولان اجرایی برای رونق چرخه ی اقتصادی که موجب بهبود معیشت مردم است از مهمترین دغدغه‌ی این انجمن می‌باشد که شاخصه‌ی تاثیر گذار یک رییس جمهور باید باشد.

احترام به تمام سلایق یک اصل وحدت ملی برای رشد فرهنگ و همدلی جامعه برای مقابله با تمام حملات مرئی و نامرئی دشمنان می‌باشد، که باید در اصول کاری رییس جمهور قرار گیرد.

دوری از شعار و آرمان گرایی‌های غیر ملموس که موجب تلاطم‌های اقتصادی و سیاسی گردد از مواردی است که صنعت را زخم خورده کرده و در بهبود شرایط در شخصیت  روحانی با توجه به تحصیلات، فعالیت‌های مردمی و تجربه بین المللی وي بررسی و مورد تایید  قرار گرفته است.

در پایان "انجمن حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران" متشکل از واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی و شرکت‌های عظیم سرمایه گذاری ,اصول کاری خود را سرمایه گذاری و تولید  در راستای رشد و توسعه نظام مقدس ایران اسلامی توسط فعالان صنعتی و اقتصادی می‌داند که لازمه‌ی رسیدن به این آرمان حضور رییس جمهوری دلسوز و متعهد است که مشکلات و موفقیت های صنعت را مشکلات و موفقیت‌های خود بدانند.

بر اين اساس  ضمن بررسی های صورت پذیرفته به همراه تطبیق با سابقه کاندیداها این انجمن حمایت خود را  از  کانديداتوري حسن روحانی اعلام می‌نماید.

امیر حسین علیزاده
رییس "انجمن حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نخبه ایران "

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار