روحاني در جمع مردم زاهدان:

عارف كناره‌گيري كرد تا از هدف واحد دور نشويم/اميدوارم 25 خرداد ما پيروز انتخابات باشيم

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: بحث بر سر حسن روحاني يا محمدرضا عارف نبود مهم اين بود كه با تقسيم راي‌ها از هدف واحد دور نشويم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن روحاني" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در اجتماع پرشور مردم زاهدان در مسجد طالقاني اين شهر، گفت: اولا بدانيد آقاي عارف دوست قديمي من است. آشنايي من با وي از سال 1355 است. در دولت اصلاحات در كنار هم بوديم الان هم در مجمع تشخيص مصلحت نظام در كنار هم قرار داريم.

وي افزود: به هر شهري كه من يا عارف رفتيم، مردم از ما اتحاد خواستند، هر دوي ما اين ندا را با گوش جان شنيديم و مساله را به بزرگان كشور، آيت‌الله رفسنجاني و محمد خاتمي ارجاع داديم. به جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال گفتيم، به هر نتيجه‌اي كه بزرگان برسند ما تمكين خواهيم كرد.

روحاني ادامه داد: در اين دو سه روز مشورت‌هاي زيادي با آقايان هاشمي و خاتمي شد. تصميم نهايي جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال بر اجراي وحدت و اتحاد و ماندن يك كانديدا از بين بنده و عارف شد. در نهايت تصميم بر اين گرفته شد كه من در عرصه بمانم و برادر عزيزم عارف از عرصه كناره‌گيري‌ كند. 

کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: بحث بر سر حسن روحاني يا محمدرضا عارف نبود مهم اين بود كه با تقسيم راي‌ها از هدف واحد دور نشويم. 

وي در پايان از عارف تشكر کرد و گفت:  اميدوارم بيست‌وپنج خرداد ما پيروز انتخابات باشيم.

 انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار