سیتی پیروز شد، قهرمان جام حذفی سقوط کرد

در دیدارهای هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی مقابل حریف به برتری رسید و قهرمان جام حذفی به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در 2 دیدار باقی مانده از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، تکلیف آخرین تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر نیز مشخص شد.

ویگان اتلتیک که به زمین آرسنال رفته بود با حساب 4 بر یک شکست خورد تا سومین تیم سقوط کننده به دسته اول لیگ فوتبال انگلیس باشد. پیش از ویگان، کویینز پارک رنجرز و ریدینگ نیز سقوط کرده بودند.

در این دیدار لوکاس پودولسکی 11 و 68،‌ تئو ولکات 63 و آرون رمزی 71 گل‌های آرسنال را زدند و تنها گل ویگان را نیز شون مالونی در دقیقه 45 وارد دروازه توپچی‌ها کرد. ویگان با این شکست 35 امتیازی ماند و نتوانست خود را در لیگ برتر حفظ کند ولی با توجه به قهرمانی در جام حذفی انگلیس، فصل بعد در رقابت‌های لیگ اروپا حضور خواهند داشت. آرسنال نیز با این پیروزی 70 امتیازی شد و خود را به رده چهارم جدول رساند. آنها در صورت برد در دیدار هفته آینده می‌توانند به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده راه پیدا کنند.

در دیگر دیدار، تیم از پیش سقوط کرده ریدینگ در زمین خود میزبان منچسترسیتی بود. سرجیو آگوئرو 40 و ادین ژکو 88 برای سیتی گل زدند تا تیم‌شان را در رتبه دوم جدول تثبیت کنند.

دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته آینده و به شکل همزمان از ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز خواهند شد

برچسب ها: آرسنال ، منچستر ، ویگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار