قم/

پیام تسلیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در پی ارتحال آیت‌الله حسینی زنجانی

در پی ارتحال آیت‌الله حاج سید عزالدین زنجانی از سوی آیت‌الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله صافی گلپایگانی در این پیام آورده است: رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شدید گردید.

این پیام ادامه یافته است: آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در ترویج و نشر شریعت غرّاء و تربیت فضلا و علما و طلاب گذراند و با اخلاق کریمه‌ و فضایل و مکارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.

آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرده است: حقیر، از زمانی که آن فقید سعید در درس مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حجت قدس سره استاد بزرگوارمان شرکت می‌کرد، با ایشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم.

معظم له در این پیام تاکید کرده است:ایشان دارای ذهنی نقاد و استعدادی فراوان و علاقه‌ای سرشار در کسب معارف نورانی اهل بیت و فقه آل محمد علیهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والای علم و عمل و فقاهت رسید.

ایشان در پایان این پیام فقدان این فقید عالی مقام را برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و این مصیبت را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و به حوزه‌های علمیه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آیات عظام و علمای اعلام، مومنین و بیت معظم آن مرحوم به ویژه آیت‌الله زادگان مکرم تسلیت گفته و غفران الهی و ترفیع درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت کرده است/س

برچسب ها: قم ، پیام درگذشت ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.