تبریز/

برگزاری همایش تجلیل از خیرین بازسازی مناطق زلزله‌ زده ارسباران

استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری همایش تجلیل از خیرین بازسازی مناطق زلزله‌ زده استان در روز چهارم خرداد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بیگی با بیان این كه بازسازی مناطق زلزله‌ زده بدون همیاری و همدلی آحاد مردم و دستگاه‌ها میسر نبود، گفت: در حادثه زلزله ارسباران، تركیبی از تلاش خدمتگزاران دولت، نیروهای مسلح، خیرین و مردم، حماسه ماندگاری از وفاق و همدلی ترسیم كرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش خیرین در فاصله یك ماه بعد از وقوع زلزله ارسباران، اضافه كرد: خیرین سراسر كشور با برگزاری این همایش در روز 25 شهریور سال 91، تعهداتی را پذیرفتند كه بخش قابل توجهی از آنها در بازسازی مناطق زلزله‌ زده تحقق یافت و با توجه به این امر، تكلیف خود دانستیم تا از كسانی كه در این حماسه، حضور داشتند در سطح ملی تشكر و قدردانی كنیم.

علیرضابیگی در خصوص اهداف برگزاری همایش تجلیل از خیرین، افزود: این همایش با هدف الگوسازی در جامعه و ایجاد شوق و رغبت برای استمرار مشاركت در بازسازی مناطق زلزله ‌زده در كسانی كه نیت انجام كارهای خیر را دارند، برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش در روز شنبه چهارم خرداد در سالن همایش‌های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برگزار و در آن تلاش خواهد شد از افراد و نهادهای مختلفی كه در بازسازی مناطق زلزله‌زده شركت داشتند تجلیل شود.

علیرضابیگی با بیان این كه این همایش یك اقدام نمادین است، افزود: طبیعی است كه نخواهیم توانست از همه كسانی در كار بزرگ بازسازی مناطق زلزله‌زده شریك بودند تجلیل كنیم، به همین سبب كسانی را كه در كارهای برجسته همچون ساخت مدرسه و درمانگاه شركت داشتند به مردم عزیز معرفی و در حضور مسوولان كشور تجلیل به عمل می‌آوریم./س

برچسب ها: همایش ، تجلیل ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.