شهرکرد/

عوامل برگزاری انتخابات، تعهد خود را در خلق حماسه سیاسی به کار گیرند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: عوامل برگزاری انتخابات، نهایت امانتداری و تعهد خود را در خلق حماسه سیاسی ملت ایران به کار گیرند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در جمع مدیران و ائمه جمعه و جماعات استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم رعایت قانون در تبلیغات انتخابات، تصریح کرد: مجریان و ناظران نیز باید بر اساس نص صریح قانون اقدام کنند و از نگاه جناحی و حزبی به تایید صلاحیت ها و برگزاری انتخابات پرهیز کننند.
وی با بیان اینکه ملت ایران باید با خلق حماسه، توطئه ها و حیله های دشمن را خنثی کند، افزود: امتحان سختی پیش روی ملت ایران در انتخابات آتی قرار دارد ولی در این امتحان سخت، دل ها مطمئن است چرا که در توانمندی نظام و ملت در خلق حماسه شک نداریم.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات نیز باید نهایت امانت داری و تعهد خود را به کار می گیرند تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در امنیت و سلامت برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری همچنین به حضور سلایق مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اشاره کرد و گفت: حضور سلایق از این جهت که سبب زنده و پویا شدن نظام اسلامی می شود، اشکالی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: مملکتی که ولی فقیه دارد، از هیچ تهدیدی نمی هراسد و وظیفه همگان در زمان کنونی این است که نامزد اصلح را بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب انتخاب کند.
وی در پایان تأکید کرد: باید از تجربیات گذشته درس گرفت و نقاط ضعف را برطرف کرد تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.