بهترین دعا برای شب لیله الرغائب

شرط مسلمانی نیست که برادران و خواهران مسلمانمان در سوریه، ‌فلسطین، عراق، افغانستان،‌ بحرین و.....جای جای این جهان در زیر ظلم و ستم چکمه های استکبار و صهیونیزم و هابیت باشند و من و تو در این شب بزرگ دست به دعا برای رهایی و نجات آنان بلند نکنیم .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،نخستین شب جمعه ماه پربرکت رجب «لیله الرغائب» است . من و تو در این شب بزرگ دست به دعا برای رهایی و نجات مسلمانان سوریه، ‌فلسطین، عراق، افغانستان،‌ بحرین و.....از ظلم استکبار، صهیونیزم و وهابیت بلند خواهیم کرد.

امشب شب لیله الرغائب است. هرچه فکرکردم بزرگترین آرزو و بهترین دعا چه دعایی برایم است ناخود آگاه به یادسخنی از پیامبر نور و رحمت برای عالمیان افتادم که فرموده اند" من اصبح لايهتـم بامور المسلمين فليـس منهم و مـن سمع رجلا ينادى يا للمسلميـن فلم يجبه فليس بمسلم .

هر كه صبح كند و به امور مسلميـن همت نگمارد ، از آنهانيست ؛و هركـس بشنود كه شخصـى فرياد مـيزنـد: (( اى مسلمانها به فريادم برسيد)) ولـى جـوابـش نگـويد،مسلمان نيست .

این بود که به خود نهیب زدم شرط مسلمانی نیست که برادران و خواهران مسلمانمان در سوریه، ‌فلسطین، عراق، افغانستان،‌ بحرین و.....جای جای این جهان در زیر ظلم و ستم چکمه های استکبار و صهیونیزم و هابیت باشند و من و تو در این شب بزرگ دست به دعا برای رهایی و نجات آنان بلند نکنیم .

شاید خدای رحمان و رحیم به دلیل اینکه دیگران را به فرموده حضرت زهرا سلام الله بر خود مقدم داشتیم ،‌از باب فضل و رحمت خویش حاجات فردی ما را هم نیز برآورده کرده و از پیاله معرفت الله سیرابمان کند. ان شاالله.

*شب لیله الرغائب*

نخستین شب جمعه ماه پربرکت رجب در حالی فرامی‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای نیت تمایلات پاک و آرزوها است؛ رویکردی که در سالهای اخیر پررنگ شده و در این شب بندگان خدا ضمن سجده به درگاهش، امید تازه برای رسیدن به مقصودشان می‌کنند و آرزوهایشان را با فرشتگانش که بر زمین نازل شده اند در میان می گذارند.

در چنین شبی که موسوم به «لیله الرغائب» است و در تمامی کشورهای اسلامی گرامی داشته می‌شود، فرشتگان از آسمان به زمین خاکی سرازیر می‌شوند و ساکن زمین می‌شوند و پیغامبر نیت‌های پاک بندگان خداوند هستند. بنابراین ضمن تاکید بر اعمالی که مربوط به چنین شبی است، فرصت نیت خواسته های به حق و آرزوهای دست یافتنی را نمی توان از دست داد.

در واقع «لیله الرغائب» ضیافتی برای خواستن بهترین ها است و او که بخشنده ترین بخشندگان است، کرمش هیچ گاه توقف پذیر نبوده و نخواهد بود. امشب شبی است که از وابستگی‌های زمینی همچون دل‌های گره خورده تا دلبستگی‌‌های آسمانی در قالب نیت های پاکتان که شاید حتی بر زبان نیز جاری نساخته باشید، در نظرتان خواهد آمد و امید اینکه پیش از تماشای هلال رجبی دیگر، آرزوهایتان محقق شده باشد.

در چنین ضیافت بی‌کرانی، طَبَق‌های آرزو از سوی خداوندگار بزرگ بر بندگانش ارزانی ‌می‌شود و هر انسانی بنابر روحیات و اقتضائاتش، آنچه مطلوب نظرش بوده را از این خان بزرگ برمی‌گیرد و صاحب مهمانی تا آنجا که صلاح بنده‌اش باشد، آرزوهایی که فرشتگان حاملش هستند را برآورده می‌سازد.

لیلة الرغائب ( شب آرزوها )

از جمله شبهای بزرگ و با عظمت ماه رجب(اعمال ماه رجب) شب جمعه اول این ماه است.معروف به لیلة الرغائب، اعمال مخصوصی در این شب ذکر شده که به واسطه آن اعمال برکات و پاداش فراوان بر انسان سرازیر می‏شود.

رغائب جمع رغیبه است به معنی «امرٌ مرغوب فیه عکاء کثیر» یعنی شبی که در آن عطاها و مواهب فراوان بدست می ‏آید در حدیث است شب جمعه اول این ماه احیاء و بیداری و نیایش فضیلت ویژه دارد و موجب دست‏یابی به عطایای ارزشمند حضرت پروردگار است، در حدیث است که رسول خدا(صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمود: ملائکه این شب را به این نام نهادند و محدثان در کتاب‏های دعا نمازی با کیفیت مخصوصی در این شب ذکر کرده‏ اند که پیامبر(صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمود:

هر کس این نماز را در این شب انجام دهد ثواب این نماز به نیکوترین صورت با روی خندان و درخشان و با زبانی فصیح در شب اول قبر در حضور این فرد ظاهر شود و به او می‏ گوید: ای دوست من مژده می ‏دهم تو را که از هر شدّت و سختی نجات یافتی، نمازگزار می‏گوید: تو کیستی که من تاکنون چنین صورتی زیبا با چنین جلوه ‏ای ندیدم و سخنی شیرین‏تر از کلام تو نشنیده ‏ام و بویی بهتر از بوی تو نبوئیدم در پاسخ می‏گوید: من همان نماز لیلة الرغائبم که شما انجام دادی.

امشب آمده‏ ام نزدت باشم تا حق را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من در عرصه قیامت سایه بر سر تو خواهم افکند پس خوشحال باش که خیر از تو معدوم نخواهد شد.

کیفیت اعمال لیلة الرغائب

سید در "اقبال" و علامه در "اجازه بنی زهره" درباره اعمال لیله الرغائب نقل کرده اند:از جمله اعمال این شب نمازی است که گناهان بسیار به سبب او آمرزده شود و هر که این نماز را بگذارد، چون شب اول قبر او شود، حق تعالی بفرستد ثواب این نماز را بسوی او به نیکوترین صورتی با روی گشاده و درخشان و زبان فصیح.

پس با وی گوید: ای حبیب من بشارت باد ترا که نجات یافتی از هر شدت و سختی.گوید تو کیستی، به خدا سوگند که من روئی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده ام و بوئی بهتر از بوی تو نبوئیدم.

گوید: من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجای آوردی. آمدم امشب به نزد تو تا حق ترا ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم. وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند در عرصه قیامت. پس خوشحال باش که خیر از تو هرگز معدوم نخواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان عزیزم انشاالله که حاجت روابشین در این شب عزیز من هم فراموش نکنید بین دعاهاتون با نفسای پاکتون التماس دعا یک مشکل دارم که گره کور خورده تو را خدا التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام . ببخشین دعای منم کنار بقیه دعا ها درج کنین ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
خدیااا....
Iran (Islamic Republic of)
ماری
۱۶:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
یا قاضی الحاجات ( ای برآورنده نیازها ) همه بنده هات برای گرفتن حاجتشان در درگاهت به صف ایستاده اند خود منم به نوبت آخرین نفرم ، تو به حق این شب عزیز اول شفای همه مریض ها به حق احترام مریض صحرای کربلا امام سجاد (ع) بعدش برآورده شدن دیگر حاجات تمامی بندگانت ، آخرسر مادر منم به آرزوش برسه ( دامنم سبز بشه ) الهی کن خدایی در رفع حاجات تمامی بندگانت . الهی امید الهی آمین یا ارحم الراحمین
Iran (Islamic Republic of)
parisa
۱۹:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
خدایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
چه سوره بخونم امشب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام.برا منم دعا کنین سال دیگه پزشکی قبول شم نمی‌دونم چرا حاجتم برآورده نمیشه انشالله همه حاجت روا بشن التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام عزیزم امیدوارم حاجتت براورده شه
چون خودم پارسال کنکور دادم اما پزشکی قبول نشدم باز امسال میخوام کنکور بدم برا پزشکی حالتو درک میکنم،،،برا منم دعا کنید این سال دومه که میخوام کنکور بدم دعا کنید پزشکی بیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
خدا کنه امشب حضرت حق نگاه ویژه ای به همه بنده هاش بکنه مخصوصا اونایی که خیلی دلشون شکسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام تورو خدا برای منم دعاکنیددلم شکسته وراه ب هیچ جاندارم
Iran (Islamic Republic of)
جواهر
۲۲:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام انشاالله خدا تمام آرزوهای جوانان و نوجوانان و مادران و پدران را بر آورده کند ما را هم در دعاهایتان فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
Mm
۲۲:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام ببخشید اگه کسی مریض باشه باید چیکار کنه؟ لطفا بگکید من کلی مشکل دارم اگه من امشب محرومم شما برام دعا کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مونس
۲۲:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام وشبتون بخیر ۰دراین شب برای هم دعاکنیم اول ظهور آقا امام زمان عج وبعد شفای همه مریضها وسلامتی پدر ومادرها و عاقبت بخیری جوونهامون ودر آخر هم برای بنده گناهکار هم دعا بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من امشب براتون دعا میکنم و نماز میخونم شما هم واسه من دعا کنین بابام برگرده زود دعای ما در حق هم بیشتر گیرا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام ان شاءالله خدا گره از مشکلات هممون باز کنه آمین
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
التماس دعا
خدا جون آرزوی من هم برآورده کن آمین
Afghanistan
محمد
۱۹:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداهمه راکمک کن من فکرمیکردم مشکلی که من دارم به اندازه من کسی جیگرخون نباشه اما حالا که دیدم واقعا جیگرحونم ده دنیا زیادمشکلات بوده خدایا کمکم کن برمه هم دعاکنن ممنونمیشم خداوندخیلی مهربان است نامید هیچ وقت نشید وهدفی که دارید برید خدامهربان است برمه هم داکنن لطفاتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
خداجونم پاهای پسر منم خوب کن بتونه پاشه راه بره .الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۰۲:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
خدایا حاجت منم برآورده کن آمیییین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
با سلام تو رو خدا برام دعا کنین خیلی محتاج دعا هستم یه زن تنها با دوتا بچه هستم هیچ کسو ندارم البته دارم ولی انگار ندارم برام دعا کنین خدا بچه هامو در پناه خودش نگه داره خدا گره از مشکلاتم باز کنه خیلی خسته شدم از این زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
نماز امشبو خوندم خیلی دلم شکسته پیام همه عزیزانم خوندم خودمو فراموش کردم از ته دل برای همه دعا کردم آرزوم اینه که خدا همه رو حاجت روا کنه .انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
عاجز
۲۲:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام
زندگیم از دست دادم، ناامید و تنهام. تو روخدا خواهش میکنم اگه میتونید برام دعا کنید، چون خدا روش ازم برگردونده
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان لطفا دعا کنید شر این ویروس از سر نه تنها ایران عزیزمون بلکه از کل جهان کم بشه و در این شب عزیز شاید دعای یه نفر رو خدا مستجاب کنه که بلاخره یکی با اخلاص شاید پیدا بشه
انشاالله که همه جهان در سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
Negin
۲۰:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
ی خواهش و تقاضا از همه ی آن عزیزانی که این پیام را می خوانند دارم به خصوص در این شب عزیز...واقعا محتاج دعای خیر شمام...خواهش میکنم در بین دعاهاتون برای من هم دعای خیرتان همراهم باشد... که همواره در ذهن و قلب من هم هست برآورده شود ..دعایی که 15سال به دوش کشیدم...ممنون...انشالله آرزوی همه شما برآورده شود...برای برآورده شدن دعای خودتون و من هرکس 5صلوات ختم کند...سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
دعامیکنم امام زمان ظهورکنه همه بدیاازبین برن خدامنوببخشه گناهاموببخشه پدربزرگوعموهاموبیامرزه همه ی رفتگان که دستشون ازدنیاکوتاس ایشالابه حق همین شب عزیزخدابیامرزتشون خداهممونوبه راه راست هدایت کنهسایه مامان باباموبالاسرم نگه داره پدرومادروبرادروخواهراماسلامت نگه داره بهم کمک کنه تووکالت قبول شم ویه ازدواج خوبی بکنم توروخدابگین امینننننننننن
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۴۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
از خدا میخوام دعای همه ی کسانی ک اینجا کامنت گذاشتن مستجاب بشه.و این که به حق امام زمان مریض من رو هم شفای کامل بده.آمیییین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
دوستان لطفا برای مشکل چندین ساله من هم دعا کنید. مشکلی که به خاطرش زندگیمو از دست دادم
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا
۲۲:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم برای من دعا کنید. زندگیم خراب شد. از نظر روحی اصلا تو حال خوبی نیستم. دلم شکسته. دعا کنید اگ صلاحش هست درست کنه برام یا اگ صلاح نیس محبتو از دلم پاک کنه و فراموش کنم. همسرمو دوس دارم خدایا ب تو توکل میکنم ارومم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام ب همه،هانیه جان سعی کن فقط با خدا باشی چون خدا لحظه ای تنهامون نمیزاره.ان شاءالله از تنهایی در بیای،التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
سلام برام دعا کنین که محتاجم به دعاهای شما دیگه فقط مثل مرده متحرک منتظرمرگم هستم بریدم دعاکنیدبرام یاخدابکشه من یانجاتم بنده از سرزنش هاکنایه ها بریدم خدااااااااااااااااا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سودا
۱۴:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
سلام ازتون خواهش میکنم که تو این روز بزرگ واسه منم دعا کنین ک قاتل پدرم پیدا بشه ۴تا بچرو بدون سرپرست گذاشتن.ایشالا دستشون بشکنه
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۳:۳۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام .هرکی داره میخونه عاجزانه تقاضا میکنم برای من هم دعاکنین امشب خیلی خیلی مشکل دارم بی پناهم شوهرم معتاده دوتا بچه دارم تورا فاطمه زهرا برایم دعا کنین واقعا محتاج دعام زندگیم تباه شده دعاکنین بچهام عاقبت بخیر بشن ومنم یه شغل خوب پیداکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
دوستان بهتره هنگام دعا کردن اول بقیه رو دعا کنیم بعد خودمونو.
چون به نظر می رسه مشکلات بقیه خیلی بیشتر از مشکلات ماست.اگر هم وقت کردید دعایی هم در حق من بکنید به امید انکه خدا از زبان شما مسائل چندین ساله منو حل کنه. خدا عوضتون بده به حق پنج تن.
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۲:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
مشکل من شاید در برابر بقیه بزرگ نباشه اما داره روحمو میخوره.لطفا برام دعا کنید.دارم دیوونه میشم. خواهش میکنم برام ویژه دعا کنید. دعا کنید هیچکس زندگیش خالی از امید نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
انشالله حاجت روا باشید دوستان عزیز .
خواهشا من رو هم دعا کنید تا به امید خدا صاحب عشق و زندگی شوم و ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام من خیلی مشکل دارم دعام کنید خیلی یعنی واقعن آخرت مشکلات رادارم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
تو این مملکت همه درد دارن همه مشکلات دارن
خدا صاحبشو بفرسته از شرر این ظالما خلاص شیم همه چی حل میشه مردم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم ارزوی همتون براورده بشه از خدا میخام که تو رو خدا ارزوی منم براورده کنه از شما هم میخام برام دعا کنید و همتون حاجت روا شوید
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم ارزوی همتون براورده بشه از خدا میخام که تو رو خدا ارزوی منم براورده کنه از شما هم میخام برام دعا کنید و همتون حاجت روا شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی
۰۰:۴۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
این حقیر برای همه عزیزان دعا میکنم
ملتمسانه و عاجزانه التماس دعا
دارم.
دردنیای امروز معرفت و انصاف و وجدان رنگ باخته
مگر خدا خودش یار و مددکاره مظلوم باشه
التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
ای خدایا تو رو به این شب مقدس قسمت میدم گناهانم را ببخشی ۰
ای بخشنده گناهان آرزو میکنم خداوند بلند مرتبه گناهان شما رو هم ببخشه ۰
لطفا برای من هم دعا کنید که اهل بیت و پیامبر و به خصوص امام زمان(عج) ازم راضی باشه ۰
لطفا برام دعا کنید در این شب آرزو ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
شما رو به هر چی دارید قسم برام دعا کنید به حاجتم برسم
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۳:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
شما رو به هر چی دارید قسم برام دعا کنید به حاجتم برسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
الهم اغفرللمومنین و المومنات والمسلمین و والمسلمات الاحیا منهم والاموات.
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۲:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
با سلام، بنده نمازو شکر خدا خوندم و بخدا دعا گوی همه گرفتارا شدم، از همه عزیزان میخوام منم دعا کنید خیلی محتاجم، یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۲:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
با سلام، بنده نمازو شکر خدا خوندم و بخدا دعا گوی همه گرفتارا شدم، از همه عزیزان میخوام منم دعا کنید خیلی محتاجم، یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
برایس شفای تمام مریضا دعا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
برای تمام پدر مادرا که همیشه سلامت باشند الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام براي بنده حقير هم دعا كنيد زودتر ازدواج كنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام براي بنده حقير هم دعا كنيد
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام براي بنده حقير هم دعا كنيد زودتر ازدواج كنم از تنهايي دربيام اخه خيلي تنهام خدايا در زندگي به من ارامش بده دستهايم را محتاج هيچ كس نكن امين
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۲۲:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام براي بنده حقير هم دعا كنيد زودتر ازدواج كنم از تنهايي دربيام اخه خيلي تنهام خدايا در زندگي به من ارامش بده دستهايم را محتاج هيچ كس نكن امين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام بهترین دعا امشب فقط اینه که بخواید از خدا تا نوکر حسین بشید. یعنی بخواید خدا کمکتون کنه. این بهترین دعا برای دنیا و آخرته. . ظهور آقا امام زمان هم فراموش نباید بشه
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۲۱:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
واسه منم دعا کنید که خدا یک همسر خوب نصیبم کنه
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۲۰:۲۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام التماس دعا دارم انشالله همه حاجت روا بشن من و همسرم به سختي به هم رسيديم زندگيم به مشكل خورده ازتون التماس دعا دارم لطقا براي منم دعا كنيد مشكل منم حل بشه
United States of America
فاطمه
۱۹:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
خواهش ميكنم براي من امشب دعاكنيدشب وروزم شب عيدشده گريه من پرستارم وشبانه روزبالاي سربيماران خدمت ميكنم ازشماعاجزانه تقاضادارم براي رسيدن بنده حقيربه ارزم وحل شدن مشكلم دعاكنيد
Iraq
سیدعلی
۱۹:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام
اولین دعاتون تعجیل در فرج آقا امام زمان باشه چون آقا خیلی غریبه
بعد برای خودتون و همه مریض دارا و مشکل دارا مخصوصا جوونا دعا کنید
التماس دعا
نجف دعاگوتون هستم
Iraq
سیدعلی
۱۹:۴۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام
اولین دعاتون تعجیل در فرج آقا امام زمان باشه چون آقا خیلی غریبه
بعد برای خودتون و همه مریض دارا و مشکل دارا مخصوصا جوونا دعا کنید
التماس دعا
نجف دعاگوتون هستم
Iran (Islamic Republic of)
جعغر
۱۹:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام بچه ها به خداخیلی گرفتارم بعدخداهم هیچ کسوندارم قسمتون میدم به خدای خودم وخودتون حاجت منم ازخدابخواهید که خیلی تنهام سه تاهم بچه دارم تورابه امام حسین برام دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
جعغر
۱۹:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام بچه ها به خداخیلی گرفتارم بعدخداهم هیچ کسوندارم قسمتون میدم به خدای خودم وخودتون حاجت منم ازخدابخواهید که خیلی تنهام سه تاهم بچه دارم تورابه امام حسین برام دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام التماس دعا دارم برای منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام

حقیقتش اینترنت نداشتم و خیر نداشتم امشب شب لیله الرغایب هست . الان فهمیدن متاسفانه به خاطر بی خبری روزه نگرفتم . ایا اگر نماز را بخوانم ، نمازم قبول میشود یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
Nahid
۰۵:۴۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام دوستان عزیز انشالله همتون حاجت روا بشین
رحمت خدا شامل حال هممون بشه انشالله
منم خیلی نیازمند دعای شما هستم
خداوندا همه مارو عاقبت به خیر کن و حاجت روا
Iran (Islamic Republic of)
فاطنه
۲۱:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام چند شب دیگه شب لیله الرغائبه چند ساله دارم تو این شب دعا میکنم اما به ارزوم نرسیدم میخام به عشقم برسم با هیچکس جز اون نمیتونم زندگی کنم نگید قسمت نیست فقط برام دعا کنید توروخدا انشاالله بحق همین ماه شریف همه به حاجت دلشون برسن الهی آمین یارب
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
سلام خواهش میکنم در این شب اول برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و بعد برای شفای همه مریضا دعا کنین و اگه میشه منت بزارین و دعا کنین که خیلی زود مشکلات من هم تموم بشن و به خوسته ام برسم تورو خدا بگین آمین. منم همه شمارو دعا میکنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
میشه منم دعا کنید . منم همتونو امشب دعا کردم . برادرم بختش باز بشه .خواهرم جداشده عاقبت خودشو بچش بخیر بشه . خودمو برادرمم نامزدیم و کلی مشکل داریم . پدر و مادرمم مریضن .بازم خدایا شکرت . اول از همه دعاها ظهور امام زمان . دوری ما از گناها. شفای مریضا .عاقبت بخیری جونت و خیلی چیزای دیگه که تو دل هممون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام به همه آرزومندان.امشب بیشتر مردم دعا وآرزوشون شفای بیماران وظهور آقا امام زمان ونجات پیدا کردن از فقر وگرفتاری زندگیه.ولی از همه شماخواهش میکنم برای من بدبخت که چند سالی دارم عذاب میکشم وهمیشه از خدا خواستم که یه شغل خوب وآبرومند واز همه مهمتر حلال،حلال وحلال وار باشه بهم بده که نونی که میخورم رضایت توش باشه ،هنوز برام جور نشده آخه من شغل پر درآمد میخام.ولی پولی که در میارحلال نیست.رضایت توش نیست،تورو خدا برام دعا کنید نونم حلال بشه ویه شغل پر درآمد وحلال وار برام پیدا بشه.بنده خیلی نیاز به دعای شما عزیزان دارم.الهی که هیچوقت طمع نون حرام را نچشید.التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
جواد یاسوج
۰۲:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
خدایا به حق فاطمه زهرا به حق همه مسلمین به حق همه مظلومان حسین.. ازت میخوام تمام ارزوها و حاجاتمون رو اجابت بفرما.. خدایا به این شب قسمت میدم ما بندگان ظعف تو هستم انچه داریم از تو داریم از خود هیچ و بیخودیم... خدا دلمون رو شاد کن همه از تو یاری میجویم.. یادمان را با یاد تو هک میکنم خدایا تمام درهای وجودمان از گناه و تاریکی پر شده تو دری بگشا که ما شرمنده ایم.. خدایا بخشش و بزرگی رو فقط در تو سراغ داریم ما اگر چیزی را از خلق خدا بخوایم که شود منت است و اگر نشود خفت است.. اما از تو خواستن اگر بشود نعمت است اگر نشود حکمت است.. خدایا درد دلمان را ارام کن سالهاست که فقط بوی غم می دهد تو خوش بویش کن.. خدایا رازم را به تو می گویم.. تو کمک کن دست به دست محتاجمان ده که روزی شرمنده ات فاطمه نباشیم.. خدایا دین و انقلابون رو حفظ کن خدایا به مسئولین توان و کرامت ببخش تا کمی هم بفکر ما جوانان بیکار باشند خدایا ما همه جوانان مشکل بی پولی داریم شرایط ازدواج نداریم.. خدایا تو کمک کن الهی آمین یا رب العالمین.... التماس دعا... یا علی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام به همه دوستان .دونه به دونه پیاماتون رو خوندم .و اشک ریختم .من از همه شما گناهکارترم و از همه محتاج تر. گرچه به درگاه خداوند روسیاهم اما از آن خدایی که از هرکس و هرچیز بخشنده تر است می خواهم تمام حاجات شما عزیزان را به نحو احسن برآورد.آمین
شما هم برای من دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
انیس
۰۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام.منو شوهرم با سختی بهم رسیدیم.ازتون خواهش میکنم واسه منم دعا کنید....زندگیمون داره از هم میپاشه...
Germany
سارا
۰۱:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
لطفا هر كي ميبينه برام دعا كنه كه برگرده
Iran (Islamic Republic of)
شيوا
۰۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام تو رو خدا امشب منو هم دعا کنين دردمندم دلم بد جور گرفته حالم اصلا خوش نيس دعا کنين منم مشکلم حل شه خواهش ميکنم امشب اقعا به دعاى شماها نياز دارم دلتون پاکه منم دعا کنين
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام ممنون لطفا برای بنده هم آرزو کنین که به آرزوم برسم تو رو خدا
Iran (Islamic Republic of)
مهر
۰۰:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
کامنتاتون رو خوندم....براتون دعا کردم...برای همتون که ب ارزوهاتون برسید و زندگیتون با لطف خدا پر از آرامش و خوشبختی و سلامتی بشه...به عشتون برسید ، خانوادتون کنارتون باشه،بچتون سالم ب دنیا بیاد، مادر و پدرتون شاد و سلامت کنارتون باشن،خواهر و برادرتون خوشبخت بشن، خودتون ب آرامش برسید....تک تک کسایی ک آرزو کردن به آرزوهاشون برسند و برای منم دعا کنید ب آرزوم برس....
زندگیاتون پر از مهر و محبت خدا
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۰:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
توروخدا برای مریض ما دعا کنید .یه پسربچه ی 9ساله س به اسم علی قسمتون میدم به این شب بزرگ برای شفاعتش دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
به حق همین امشب. که شب ارزوهاست. به. تمام زندانیان کمک بشه ازاد بشن. هر جوانی که کنکور داره. وتلاش کرده. قبول بشه برای پسر من که بکسال تمام. میخونه. ودخترم که موهاش میریزه. وخودم که وام بدهکارم خدای بزرگ ومهربون. کمکم. کنه وارزوهای بقیه ومن را بر اورده سازد التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
دنبال اعمال امشب میگشتم که آرزوها و دعاها و گلایه های خیلی از عزیزان و خوندم.مادر بیمار ،همسر بیکار،فرزند ام اسی
میگن از زبان کسی دعا کن که ازون زبون مرتکب گناه نشدی برای هم دعاکنیم.ولی یکی از دوستان گفته بود خدا قهاره نه رحیم منم تا چهار ماه پیش همین حرفم بود. خدا همون نوریه که وقتی تاریکی مطلق رو به روته سوسو میزنه .با دل شکسته برین به حریمش منظور از دل شکسته فقط چشم پر اشک نیست بیچاره برین و دعا کنین وقتی متوسل میشین یقین کنین به جز خدا هیچ کس به فریادتون نمیرسه اونجاست که معجزه میشه.اونجاست که مهربونی خدا دنیاتونو زیر و رو میکنه.با دل برین بی دلیل چنگ بزنین به طناب محبتش.من جواب گرفتم همتون جواب میگیرین.
از مشهد واسه همتون دعا میکنم الهی حاجت روا باشین.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام بچه ها. واسه همتون دعا میکنم به چیزایی که میخوای ن برسین
ایشالله خدا جواب همه رو بده. شما هم منو فراموش نکنید
التماس دعا ..
Iran (Islamic Republic of)
نانیا
۲۳:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام عزیزان.اگه قابل باشم برا همتون دعا میکنم.شما هم دعا کنین من یه ازدواج خیلی خوب داشته باشم.نگرانم دعام کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
خدایا خیلی مهربونی. خیلی.
میدونم که هر کاری میکنی به صلاحه همه است. صبوری برای همه ازت میخوام. آمین
Iran (Islamic Republic of)
Maht
۲۳:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام به همه ي عزيزان لطفا براي من هم در اين شب عزيز دعاكنيد من مشكل دارم خدا خيرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
الهی به حق این شب عزیز خدا همه مریضا رو شفا بده
من کارم تو بیمارستانه هرروز مریضای خیلی بدحال معاینه میکنم
امشب براشون حتما دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
گندم
۲۲:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام.توروخداواسم دعاکنین بیماری دارم ک فقط باداروکنترل میشه ودرمان نداره. توروقران دعاکنین که ژن این بیماری توی بدنم خاموش بشه من فقط20سالمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام
من منتظرم که عزیزی از راه برسه خیلی وقته چشم براهم...
دعا کنید که قبل از اینکه عمرم تموم بشه چشمم به جمالش روشن بشه...
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
امشب شب ارزوهاست هیچ دعایی ار درگاه خداوند متعال رد نمشود تورو خدا مادرزنم سرطان داره خواهرم افسردگی داره خودم مرض روحی دارم لطفاما را ار دعاب خیرتون فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
برای ظهور آقا امام زمان دعا کنید
ان شاء الله هیچ جوانی آلوده به گناه نشه
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
ترو قران واسه منم دعا کنین خیلی شرمنده خدا هستم
Iran (Islamic Republic of)
عسل جوون
۰۱:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
من واست دعاکردم اماهه فکنکنم خداب دعاهامن نگاهم بکنه












من تازه چندروزه ک شروع کردم نمازبخخونم تاحالاخداهمراهم نبوده نمیدونم اون همه گناهی ک مرتکب شدم و......بخشیده میشه یان اماداعکنیدلااقل ازاین ب بعدخداروداشته باشم شایداگ الان اینقدرازهمه ادماخسته نمیشدم وازشون بریده نمیشدم هنوزم ب کارام ادامه میدم اما.................فقط دعاکنیدازاین ب بعدهمراهم باشه همین

دعاکنیییییییییییییدک همراهم باشه
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۱:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
من واسه همه همه همه ادمادعامیکنم ک قلب هاشون صاف باشن وادماخوبی باشن وبعدهم واسه تمام ادمایی ک خواستن دعاشون کنیم دستاخراگ خواستین دعام کنیدممنونمیشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
اسلام علیک یا صاحب الزمان . شفاعت تمام مریصارا چه جسمی چه روحی از خدا طلب کن ....امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام
ازتون خواهش دارم واسه منم دعا کنید
مشکلات زیاده
انشاءالله مشکلات همه جوانها بحق این شب عزیز حل شه
التماااااااااااس دعااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام به نمازگزاران امشب ؛
مادرم آلزایمرداره برای مادرم وهمه بیمارها دعاکنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ی دختر
۲۱:۱۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام گرفتاری زیاد دارم.لطفا واسم دعا کنید.خدایا ب این شب عزیز قسمت میدم کمکم کن.عشقمو نصیبم کن.بچه‌ها دعام کنید خسته شدم از ناکامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام.انشاالله خداحاجات همگیوبراورده کنه.خواهش میکنم من روهم دعاکنید ب حق همین شب عزیزودعای شماعزیزان همه حاجت روابشن.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام خدایا ارزو همه.رو براورده کن .تورو خدا برای منم دعاکنید سال 95سال خوبی برای خانواده من نبودانقدربد بود من امسال نتونستم شهرستان برای تعطیلات برم اوضاع خوب نبود خوردم به بدشانسی تورو جان عزیزاتون دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
منتظرمولا
۲۱:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام
کوتاهترین دعا برای بزرگترین آرزو
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۰:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
ازخدامیخوام حاجت همه روبرآورده به خیرکنه همه برادروخواهراخوشبخت بشن منم همینطور.انشالله الهی امین التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۰:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
ازخدامیخوام حاجت همه روبرآورده به خیرکنه همه برادروخواهراخوشبخت بشن منم همینطور.انشالله الهی امین التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام ، اميدوارم همه حاجتمندان حاجتروا بشن . من در همين روزها زايمان مي كنم ، حتما براي همه تون دعا مي كنم و از شما هم مي خوام براي اينكه زايمان راحتي داشته باشم و دخترم صحيح و سالم بدنيا بياد برام دعا كنيد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام به همگی عزیزان
امیدوارم خدای بزرگ وکریم همه مریضها را شفا وحاجت حاجتمندان را روا فرماید
Iran (Islamic Republic of)
Hm
۱۹:۲۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
التماس‌دعا‌ازهمگی
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام.لطفا برای من هم دعا کنید.من از زندگی کردن سیر شدم.نمیدونم چیکار کنم.خودمم از خودم و فکرهایی که میاد تو سرم میترسم.هیچ چیز بهتر از سلامتی جسم و روح نیست.
۱۲۳
آخرین اخبار