"استاندارد اند پورز"؛

چشم‌انداز اقتصادي هند در حالت منفي

موسسه اعتبار سنجي مالي استاندارد اند پورز طي گزارشي چشم انداز اقتصادي هند را در حالت منفي قرار داد و اين به معناي آن است که در آينده ممکن است رتبه اعتبار مالي اين کشور کاهش يابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از رويترز؛ موسسه اعتبار سنجي مالي استاندارد اند پورز در گزارشي اعلام کرد رتبه اعتبار مالي "سه بي منفي" هند را درخصوص بازپرداخت به موقع بدهي هاي بلند مدتش حفظ مي کند اما چشم انداز رشد اقتصادي اين کشور را در حالت منفي قرار مي دهد.

اين رتبه به معناي آن است که به احتمال سي درصد، رتبه مالي اين کشور در دوازده ماه آينده کاهش پيدا خواهد کرد.

موسسه اعتبار سنجي مالي استاندارد اند پورز در ادامه گزارش خود تصريح مي کند اگر دولت هند با اجراي تدابير و سياست هاي اقتصادي مناسب، سرمايه گذاري هاي بخش دولتي و خصوصي را براي افزايش رشد اقتصادي افزايش دهد رتبه اعتبار مالي اين کشور را از حالت "سه بي منفي" به "باثبات" ارتقا خواهد داد.

موسسه اعتبار سنجي مالي استاندارد اند پورز همچنين در اين گزارش افزود؛ اما اگر دولت هند اصلاحات اقتصادي را آنگونه که بايد سريع انجام دهد به گونه اي که در نتيجه آن زمينه براي کاهش رشد اقتصادي بيشتر و کسري بيشتر بودجه اين کشور فراهم شود رتبه اعتباري آن از اين هم بدتر خواهد شد.

برچسب ها: هند ، اقتصاد ، منفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.