تکرار // گزارش فینال جام حذفی اسپانیا ، ورزشگاه سانتیاگو برنائو - مادرید

رئال مادرید ، دریک بازی برابر جام حذفی را از دست داد

دو تیم فینالیست و همشهری ( رئال - اتلتیکو ) در جام حذفی اسپانیا در جشن پایانی فصل جاری فوتبال این كشور به مصاف هم رفتند که تا پایان دو نیمه ، نتیجه 1 -1 دنبال شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، این دیدار  ، ساعت  24 به وقت ایران  در ورزشگاه 'سانتیاگو برنابئو'ی پایتخت اسپانیا برگزار  شد.

 
نکته جالب این بود که  دو تیم پایتخت نشین اسپانیا ، پس از 21 سال برای كسب جام حذفی به مصاف یكدیگر می رفتند .
 
 از یک سو رئال مادریدی ها  قرار داشتند که به دلایل زیادی باید صاحب این جام می شدند. یکی از آنها آن بود که در فصل جاری نتوانسته بودند در جام قهرمانان اروپا یا جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا)  به جامی دست یابند. 
 
دیگر آنکه مورینیو بعد از این بازی باید تصمیم بگیرد در رئال بماند یا خیر ، وی بعد از این باخت تصمیم خود را به رسانه ها اعلام خواهد کرد.

از سو‌ی‌ دیگر، اتلتیكو مادرید 16 سال بود كه در دیدارهای جام حذفی در برابر رئال مادرید تسلیم می شد ولی سرانجام این طلسم تلخ شکسته شد و جام حذفی  لالیگا را تصاحب کرد.

آخرین دیدار بین دو تیم ماه گذشته میلادی در ورزشگاه 'ویسنته كالدرون' با نتیجه دو بر یك به نفع رئال مادرید تمام شد، 
 
 ' فالكائو' مهاجم كلمبیایی اتلتیكو مادرید ملقب به 'ببر'، در  این بازی نبردی دیدنی با 'كریستیانو رونالدو' ستاره پرتغالی رئال مادرید  داشت و در  وقت اضافی  میراندا از اتلتیکو  در دقیقه 98 نتیجه تساوی را به یک برد خاطره انگیز تبدیل کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: رئال ، مادرید ، اتلتیکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار