بیانیه یحیی آل اسحاق خطاب به مردم ایران اسلامی؛

تمکين از نظر جمع را نصب‌العين قرار دادم

یحیی آل اسحاق عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان و نامزد حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای خطاب به مردم تاکید کرد تمكين از نظر جمع را نصب‌العين قرار دادم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "یحیی آل اسحاق" عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان و نامزد حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به مردم تاکید کرد تمكين از نظر جمع را نصب‌العين قرار دادم.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدالله الذي هدانا لهذا و ماكنا لنهتدي لولا هدانا الله»

خداوند بزرگ را شاكرم كه توفيق داد در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي و در لبيك به نداي ولي فقيه عادل زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامي «مدظله العالي» كه تاكيد فرمودند همه ظرفيت‌ها و سلايق سياسي درانتخابات رياست جمهوري مشاركت كنند، اينجانب هم بر مبناي وظيفه و تكليف سياسي و اجتماعي و نيز احترام به توصيه بزرگان به عنوان نامزد حزب الهي موتلفه اسلامي وارد عرصه انتخابات شدم و بحمداله در دوره زماني محدود موفق شدم در تهران و سفر به استانهاي كشور با اقشار مختلف ديدارهاي صميمانه‌اي داشته و از اين رهگذر ديدگاهها، مواضع و برنامه‌هاي خود را ارائه نمايم. سرانجام در راستاي ساز و كار اجماع، زماني كه قرار شد عزيزي از اعضاي ائتلاف نامزدهاي پنجگانه به عنوان منتخب جبهه پيروان خط امام و رهبري، اقدام به ثبت نام نمايد و به هر دليل تكليف ازاينجانب رفع گرديد. بنابر اعتقاد، تعهد و باور شخصي خود از يكسو و همچنين ممشاي پنجاه ساله حزب موتلفه اسلامي از سوي ديگر، تمكين از نظر جمع را نصب‌العين قرار داده و انجام وظيفه را در همين مقطع پايان يافته تلقي مي‌نمايم.

النهايه: باستناد من لم يشكر المخلوق، لم يشكر الخالق وظيفه مي‌دانم مراتب تقدير و تشكر خود را از دبيران، اعضاي حزب و ديگر دست‌اندركاران ستادهاي انتخاباتي‌ام درتهران واستانها كه نهايت همكاري و همراهي را با حداقل هزينه و پرهيز از هر گونه اسراف‌گريهاي مرسوم و متعارف و نيز با رعايت كامل اخلاق انتخاباتي، مبذول داشتند اعلام نموده همچنين با سپاس از الطاف و محبت‌هاي بي شائبه همه خواهران و برادران ايماني به ويژه: علماي اعلام، مراجع عظام، ائمه معزز جمعه و جماعات بلاد، دانشجويان، اصناف، بازرگانان، هنرمندان و ديگر اقشار محترم ميهن اسلامي مان دراقصي نقاط كشور كه توفيق زيارت و ديدار با آنهارا داشتم، از محضر شريف‌شان استدعا نمايم. اينجانب را از دعاي خيرشان محروم ننموده تا به بركت ادعيه اين عزيزان بتوانم همچنان به عنوان سرباز كوچك ولايت در هر سنگري به وظايف ديني و ميهني‌ام عمل نمايم.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضي

 برادر كوچك شما يحيي آل اسحاق

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار