قدیری ابیانه:

افزایش فشارها علیه ایران در راستای فتنه‌گري‌هاي سال 88 صورت گرفته است

کانديداي احتمالی یازدهمین انتخابات رياست جمهوري يکي از دلايل تحريم‌ها و فشارهايي که امروزه ملت ايران متحمل شده را در راستای فتنه‌گري‌هاي سال 88 دانست و اظهار داشت: در واقع همان فتنه‌گران سال 88 عاملين و مشوقين اين تحريم‌ها و تهديدها عليه جمهوري اسلامي ايران هستند.

" محمدحسن قديري ابيانه " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانيه جديد منافقين مبني بر اينکه بايد همانند سال 88 به تشديد اختلافات کمک کرده و همه توان خود را در جهت راديکاليزه کردن رفتارها و واکنش‌ها بکار گيريم چراکه ريخته شدن خون به راديکاليزه شدن درگيري‌هاي احتمالي کمک مي‌کند، گفت: غرب درصدد فتنه آفريني ديگري بوده و ايران اسلامي بايد مراقب فتنه انگيزي دشمنان باشد.

وي به جنایات گروهک تروریستی منافقین و نقش آنها در فتنه سال 88  اشاره و تصریح کرد: اينگونه اقدامات جنایتکارانه توسط غرب و عاملين آنها انجام شده اما آنها سعی دارند به دروغ و با فرافکنی آنها را به جمهوري اسلامي ايران نسبت دهند.

قديري ابيانه ادامه داد: مجلس بايد جرايم و مجازات هرگونه اختلال در انتخابات و رفتارهاي غير قانوني را تشديد کند.

اين کانديداي احتمالی یازدهمین انتخابات رياست جمهوري يکي از دلايل تحريم‌ها و فشارهايي که امروزه ملت ايران متحمل شده را در راستای فتنه‌گري‌هاي سال 88 دانست و اظهار داشت: در واقع همان فتنه‌گران سال 88 عاملين و مشوقين اين تحريم‌ها و تهديدها عليه جمهوري اسلامي ايران هستند.

وي با بيان اينکه شکست نهايي از آن فتنه‌گران است و از اين شکست دشمنان ايران اسلامي متضرر خواهند شد، افزود: بايد براي مجازات آشوب‌گران مجازات‌هايي از جمله محروميت از دريافت هرگونه خدمات، کمک‌ و اخراج آنها از دستگاه‌هاي دولتي در نظر گرفت.

اين کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پايان با بيان اينکه نبايد زمينه دخالت دشمنان را فراهم کنيم، خاطرنشان کرد: باید در مقابله با اقدامات افرادي که با نفی قانون سعی دارند نظرات نامزد مورد نظر خود را به ملت تحميل کنند، ايستادگی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار