قم/

اهتمام جدي روابط عمومي ها به شناخت درست از وظايف و ماموريت ها

استاندار قم لزوم اهتمام جدي مديران، كارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومي به شناخت درست از وظايف، موقعيت و جايگاه سازماني را خواستار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي وظايف را عمومي ترين مبحث سازماني عنوان كرد و با تاكيد بر نقش و اهميت مهم روابط عمومي در سازمان ها تصريح كرد: شناخت صحيح از وظايف و انطباق آن با شرايط و موقعيت و عمل كردن به آن موضوع مهمي است كه بايد مديران، كارشناسان و كاركنان شاغل در روابط عمومي به آن توجه داشته باشند.
استاندار قم با طرح مباحث مربوط به روابط عمومي سازمان محور و مردم محور در علوم ارتباطات، خدمت به مردم را فلسفه اصلي تشكيل سازمان ها در نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: روابط عمومي ها بايد وظايف و ماموريت هاي خود را بر مبناي اين فلسفه مهم انجام دهند.
پيريايي با اشاره به جايگاه تبليغات در روابط عمومي، تبليغات را بخشي از كار روابط عمومي و نه همه روابط عمومي عنوان و خاطرنشان كرد: آن ها كه روابط عمومي را با تبليغات يكي فرض مي كنند در واقع در وظايف روابط عمومي تحريف ايجاد مي كنند.
استاندار قم با تاكيد بر لزوم تلاش جدي فعالان روابط عمومي براي ايفاي رسالت مهم ايجاد و توسعه روابط متقابل دو سويه بين مردم و سازمان ها تصريح كرد: فرصت هاي ارتباطات و تعاملات در دستگاه هاي اداري بايد صرف موارد مهم و ره گشاي سازماني بشود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.