شب گذشته؛

حمله سارقان به پروژه اتوبان امام علي(ع)

سارقان حرفه‌اي با طرح نقشه قبلي قصد سرقت آهن آلات پروژه اتوبان، امام علي(ع) را داشتند که با هوشياري پليس تهران دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته حدود ساعت 21 ماموران در حال رصد دوربين‌هاي امنيتي بودند، که ناگهان به يک خودرو که به طور مشکوکي در کنار آهن آلات پروژه اتوبان علي(ع) پارک کرده بود، مظنون شدند.

با بررسي بيشتر، پرسنل نيروي انتظامي تهران بزرگ متوجه شدند، که سارقان حرفه‌اي به طور ماهرانه در حال سرقت آهن آلات پروژه اتوبان امام علي(ع) هستند.

ماموران بلافاصله از طريق مرکز پيام به واحد گشتي کلانتري 110 شهدا موضوع سرقت را اعلام کرده و عوامل واحد گشت در کمتر از 5 دقيقه خود را به محدوده پروژه رساندند.

با حضور پليس سارقان پا به فرار گذاشته و درنهايت در يک تعقيب و گريز کوتاه در حالي که سارقان قصد تسليم شدن نداشتند، دستگير و به مقر منتقل شدند.

سرهنگ سيروس کتابعلي رئيس کلانتري 110 شهدا با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: دو متهم دستگير شده که علي و حامد نام داشتند صراحتا به بزه خود اعتراف کرده و در بررسي بيشتر مشخص گرديد هر دو داراي چندين فقره سابقه کيفري هستند.لذا پرونده متهمان به عنوان سارق اماکن عمومي به دادسرا ارسال شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار