دعوتنامه تحویل تندر۹۰ با افزایش قیمت/مشتريان سردرگم براي تحويل خودرو

در حالی که هنوز قیمت جدید تندر۹۰ اعلام نشده است، دعوتنامه تحویل این خودرو با افزایش ۲۶۰ هزار تومانی یعنی به قیمت ۳۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان برای مشتریان ارسال شد و دلیل اصلی این افزایش قیمت، افزایش حق بیمه شخص ثالث و مالیات بر ارزش افزوده اعلام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، دعوتنامه تندر۹۰ پارس خودرو برای تحویل‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شده تا به مشتریان تحویل داده شود.


قیمت مصوب فعلی تندر۹۰ مدل E۲ پارس خودرو ۳۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که این مبلغ در دعوتنامه‌های جدید ۲۶۰ هزار تومان افزایش یافته است.

با توجه به ارسال تعداد زیادی دعوتنامه برای خریداران تندر۹۰ پیش از تعیین قیمت جدید این محصول، مشتریان برای تحویل خودرو سردرگم هستند.

همچنین برخی نمایندگی‌های ایران خودرو از احتمال جایگزینی پژو ۴۰۵ و پژو پارس به جای تندر۹۰ و تحویل این خودروها به مشتریان خبر می‌دهند.

قیمت جدید تندر۹۰ در حالی هنوز مشخص نشده که پژویان، رئیس شورای رقابت اوایل هفته گذشته از  ارائه اطلاعات خودروسازان به بانک مرکزی به منظور تعیین نرخ تورم خودروهایی که قیمت‌گذاری جدید نشده‌اند، خبر داده و گفته بود: این اطلاعات را به بانک مرکزی ارائه کردیم تا پس از تعیین نرخ تورم، قیمت‌ جدید خودروهای تولیدی به صورت CKD مشخص شود.

تندر۹۰، مگان و پژو ۲۰۶ از جمله خودروهایی هستند که هنوز قیمت جدید آنها مشخص نشده است،قرار است قیمت جدید این خودروها بر اساس فرمول قیمت‌گذاری خودرو مصوب شورای رقابت، تعیین شود.

برچسب ها: خودرو ، تندر ، دعوتنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
منم 15 تومن دادم اما دعوتنامه اومده میگه 36تومن
Germany
ایوب اکبری
۱۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
باسلام
بنده مورخه12/9/91 برای تندر 90 پارس خودرو ثبت نام کردم و مبلغ 15 میلیون تومان به حساب شرکت واریز کردم وهنگام ثبت نام وعده دادند خودرو حدودآ به قیمت22 میلیون تومان به دست تان میرسد بعد از حدود 6ماه دعوت نامه به قیمت 35میلیون تومان آمده و در بازار آزاد قیمت بسیار پایین تراز کارخانه است کسی هم پاسخگو ی خسارت وارده به ما نیست از رسانه ها خواهش میکنیم صدای مارا به گوش ناشنوای مسیولین مربوطه برسانند
آخرین اخبار