در اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره؛

بزرگداشت زنده‌یاد امیرحسین فردی برپا می شود

محمد علی قاسمی گفت: در حال برنامه ریزی و پی گیری هستیم تا در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره برای زنده یاد امیرحسین فردی مراسم نكوداشتی برگزار كنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه حوزه هنري؛ محمد علی قاسمی دبیر هنری یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با اشاره به این كه برگزاری بزرگداشت «زنده یاد امیرحسین فردی» در این جشنواره از علاقه مندی ها و خواسته های او نیز هست، گفت: در تلاشیم تا برای این نویسنده انقلاب اسلامی در اختتامیه جشنواره امسال مراسم بزرگداشتی برگزار كنیم و به دلیل علاقه ایی كه به این نویسنده انقلاب داشته ام حتی با هزینه شخصی ام حاضرم برایش مراسم بزرگداشت را برگزار كنم.
وی تاكید كرد : در این مراسم از خانواده مدیر پیشین مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری دعوت خواهد شد و با حضور آنها از مقام والای این نویسنده تجلیل به عمل می آید.
یازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره شامل بخش‌های داستان كوتاه بزرگسال، داستان بلند بزرگسال، داستان كوتاه كودك و نوجوان، شعر كودك و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر كلاسیك، ترانه و سرود است.
این دوره جشنواره سوره شامل موضوعات انقلاب اسلامی، سبك زندگی، دفاع مقدس و مقاومت، بیداری و اخوت اسلامی، فرهنگ، تمدن، عدالت و پیشرفت است و  همچنین با توجه به برگزاری جشنواره در استان كردستان بخش ویژه به شعر و داستان كردی با عنوان «ادبیات بومی» اختصاص دارد.
 شایان ذكر است، یازدهمین دوره جشنواه شعر و داستان جوان سوره فصل تابستان سال جاری در شهرستان سنندج برگزار می شود./ص
برچسب ها: جشنواره ، شعر ، داستان ، سوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار