در نشست دبيرخانه نوآوران خراسان جنوبي عنوان شد؛

اختراعات و ابتكارات بايد به سمت توليد انبوه پيش رود

مديركل راه و شهرسازي خراسان جنوبي بر توليد انبوه اختراعات و ابتكارات تأكيد كرد و گفت: طرح هاي نوآوران استان ارزنده است و بايد با تكنولوژي هاي روز توليد شده و در سطح كشور توسعه و گسترش يابد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي خراسان جنوبي، مسعودمالكي در نشست با اعضاي دبيرخانه نوآوران خراسان جنوبي، اين استان را از لحاظ پژوهشي برخوردار دانست و گفت: در سال هاي اخير حمايت هاي مناسبي از پژوهشگران صورت گرفته است و اداره كل راه و شهرسازي نيز در هر زمينه كه در توان داشته باشد، از نوآوران كمك خواهد كرد.
وي تحريم هايي كه عليه كشور ايران صورت مي گيرد رابه عنوان يك فرصت عنوان كرد كه باعث شده تا اختراعات و ابتكارات فراواني به دست آيد.
قائم مقام وزير در خراسان جنوبي اظهار كرد: بايد به سمت و سويي برويم كه ايده ها در كارخانجات مورد استفاده قرار گيرند و مكانيزم توليد مطابق با شرايط روز باشد.
وي با تأكيد بر اهميت نقش اطلاع رساني و آگاه سازي، تصريح كرد: بايد هماهنگي هايي صورت گيرد تا مردم و توليد كنندگان با مخترعان آشنا شوند.
مديركل راه و شهرسازي خراسان جنوبي با اشاره به بودجه هاي پژوهشي گفت: اداره كل راه و شهرسازي استان آمادگي دارد يك درصد از اعتبارات تملك را در اختيار طرح هاي پژوهشي قرار دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار