برخی از محصولات پزشکی به 40کشور دنیا صادر می شود

درحال حاضر بیش از 8میلیون دلار صادرات تجهیزات پزشکی در زمینه ی مانیتورهای علائم حیات و تخت های بیمارستان به کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛قاسم آبخضر رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران سلامت و رئیس انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی گفت: درحال حاضر بیش از 8میلیون دلار صادرات تجهیزات پزشکی در زمینه مانیتورهای علائم حیاتی ، تخت های بیمارستان و لوازم پزشکی مورد مصرف پزشکان است که اکثر این محصولات به کشورهای اروپایی و امریکایی صادر شده است که بخشی از این محصولات به 40کشور دنیا صادر می شود.

آبخضر افزود: سال گذشته ارز زیادی به تجهیزات پزشکی اختصاص پیدا نکرد و امسال هم قول های داده شده که ارز زیادی به تجهیزات پزشکی اختصاص پیدا کند در صورتی که با عدم اختصاص ارز به تجهیزات شاهد افزایش 30تا 40درصدی تجهیزات پزشکی هستیم .

وی با اشاره به این که از نمایشگاه استقبال بسیار خوبی شده است و شور و نشاط فراوانی بین بازدید کنندگان و شرکت کنندگان وجود دارد ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه حضور و ارتباط سازنده بخش  صنعت و دانشگاه و حامیان سرمایه گذاری خصوصی و دولتی می باشد که انتظار می رود دستاورد این نمایشگاه منجر به هر چه بیشتر مبادلات اقتصادی و انتقال تکنولوژی و از همه مهمتر رفع نیازهای داخلی کشور شود./ع2
برچسب ها: پزشکی ، تجهیزات ، مانیتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.