با حضور احمدي‌نژاد

738 كيلومتر بزرگراه، راه اصلي و راه روستايي در استان كرمان افتتاح شد

738 كيلومتر بزرگراه ، راه اصلي و راه روستايي و از جمله 290 كيلومتر از بزرگراه بندر عباس – سيرجان- انار با حضور رئيس‌جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (سه شنبه) بلافاصله پس از ورود به كرمان با حضور در محل بزرگراه بندر عباس- سيرجان، 290 كيلومتر از اين بزرگراه كه در محدوده استان كرمان احداث شده است را افتتاح كرد.

مسير بندر عباس – سيرجان- انار به طول 540 كيلومتر بخشي از محور سراسري بندر عباس – سيرجان – يزد – تهران است كه به عنوان مهمترين قسمت كريدور جنوب – شمال ، علاوه بر جابجايي مسافر،‌ شريان اصلي حمل و نقل كالا به داخل كشور و ترانزيت به منطقه آسياي ميانه است.

هزينه احداث اين بخش از بزرگراه بندر عباس- تهران كه در استان كرمان به بهره‌برداري رسيده، يك هزار و 920 ميليارد تومان است، كاهش زمان سفر در اين مسير به مدت يك ساعت و نيم شده و باعث كاهش مصرف سوخت به ميزان 110 هزار ليتر در روز از مزاياي احداث اين بزرگراه است.

در حاشيه محل افتتاح اين بزرگراه، جمع زيادي از مردم محلي براي استقبال و ديدار با رئيس‌جمهور اجتماع كرده بودند كه احمدي‌نژاد با حضور در جمع آنان از نزديك با اهالي اين منطقه ديدار و جهت برآورده كردن پيشنهادات و رفع مشكلات آنان قول مساعد داد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار