با استفاده از تكنیك عروسكی؛

انیمیشن "مزرعه كوچك ما" مراحل تولید خود را می گذراند

حوزه هنری گلستان ساخت انیمیشنی با عنوان "مزرعه كوچك ما" را در مدت زمان 20 دقیقه در دست تولید دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گلستان با اعلام این خبر گفت: انیمیشن "مزرعه كوچك ما" توسط سیدبهروز نیری، شیوا رادمرد، فاطمه موسوی نوشته شده و سمیه ناظریان آنرا بازنویسی كرده است. كارگردانی این اثر را مرتضی ممشلی به تهیه كنندگی حوزه هنری گلستان انجام داده است.
مهدی ناظریان در ادامه افزود: در مراحل مختلف ساخت دكور هنرمندانی چون سمانه پسركلو، شهربانو ممشلی، زهرا ممشلی، ثریا ممشلی و عابدین ممشلی همكاری داشته‌اند.

وی به تكنیك عروسكی و خمیر خشك در این اثر اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: در این انیمیشن 20 دقیقه‌ای به بازگشت خانواده‌ای از شهر به روستا و احیاء مزرعه خانوادگی و همچنین كشت و احیاء محصول پنبه در روستا پرداخته شده است.

ناظریان در پایان به علاقه و ارتباط كودكان به انیمیشن عروسكی اشاره كرد و افزود: در بین انیمیشن‌های تولید شده در كشور تكنیك عروسكی برای مخاطبان بیشتر قابل لمس است اما متأسفانه در ایران تكنیك‌های ساخت انیمیشن به سمت كامپیوتری رفته است، از این رو همه دستگاه‌های متولی این رشته وظیفه دارند انیمیشن عروسكی را نیز همگام با سایر تكنیك‌های موجود به پیش ببرند.
لازم به ذكر است ساخت دكور انیمیشن "مزرعه كوچك ما" به پایان رسیده  و تصویر برداری 30 درصد از این مجموعه نیز انجام گرفته است./ي2
برچسب ها: انیمیشن ، مزرعه ما ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار