ایلام/

تدابیر لازم برای مقابله با حوادث طبیعی در ایلام اتخاذ شده است

فرماندار ایلام گفت: تدابیر و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث طبیعی احتمالی در شهرستان اتخاذ شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛ ولی اله حیاتی دیروز در نشست ستاد بحران ایلام اظهار کرد: با همکاری همه دستگاه های اجرایی، آمادگی لازم به منظور مقابله با حوادث پیش بینی نشده فراهم شده است.
وی با قدردانی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی که سال گذشته در مدیریت بحران شهرستان عضویت و حضور داشته اند، بر تلاش هرچه بیشتر آنها در سال جاری تاکید کرد.
فرماندار ایلام تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها و امکانات برای کمک و خدمت رسانی به مردم در موقع بروز حوادث پیش بینی استفاده شود.
حیاتی گفت: برای مقابله با بحران ها و حوادث طبیعی احتمالی در شهرستان ایلام اقدام های لازم انجام شده و در این زمینه آمادگی تمام وجود دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات و خلق حماسه سیاسی تدابیر لازم به منظور برپایی پرشور و حداکثری این رخداد با همکاری همه دستگاه های اجرایی فراهم شده است.
در این نشست مقرر شد با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ایلام، همه دستگاه های اجرایی در زمان بحران با منابع طبیعی همکاری لازم داشته باشند.
استفاده از ظرفیت نیروی پایگاه های مقاومت بسیج، سازمان های مردم نهاد و داوطلبان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه از دیگر مصوبه های این نشست بود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.