حجت‌الاسلام قرائتي:

اخلاق‌مداري در کشورمان ضعيف شده است/ نماز شب تنها ملاک انتخاب يک رئيس جمهور اصلح نيست

رئيس ستاد اقامه نماز کشور گفت: به طور حتم نمي‌توان تنها در انتخاب رئيس‌جمهور به اينکه وي نماز شب مي‌خواند اکتفا کرد بلکه مباحث مهم ديگري نيز وجود دارد که مردم بايد در انتخاب گزينه خودشان به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام محسن قرائتي" رئيس ستاد اقامه نماز کشور در همايش "اخلاق انتخاباتي حماسه سياسي" که صبح امروز در مرکز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، با اشاره به اينکه اخلاق بايد در جامعه حرف اول را بزند، گفت: متاسفانه در شرايط فعلي کشورمان اخلاق‌مداري ضعيف شده است و اين موضوع سبب شده است که مشکلات بسياري براي کشور ايجاد شود.

وي افزود: در تبليغات انتخابات، اسراف صورت مي‌گيرد که اين موضوع بايد حل شود و رئيس‌جمهور بايد بداند که به سبب پست و سمتي که دارد عزيز نيست بلکه بايد در راستاي بهبود وضعيت مردم به انجام وظايش گام بردارد.

حجت‌الاسلام قرائتي با بيان اينکه متاسفانه برخي از شبکه‌هاي ماهواره‌اي، اخيرا تاکيد مي‌کنند که رهبر معظم انقلاب معصوم است اظهار داشت: اين صحبت درستي نيست اما اين موضوع بايد مورد توجه قرار گيرد که ولي فقيه در کشور ما حجت است و بايد در مسير رهنمودهاي وي حرکت کرد.

رئيس ستاد اقامه نماز کشور خاطر نشان کرد: داشتن سابقه اجرايي، اخلاق، تقوا، ايمان، سلامتي جسماني و قدرت از مهمترين مولفه‌هايي است که رئيس‌جمهور آينده بايد داشته باشد.

حجت‌الاسلام قرائتي تصريح کرد: به طور حتم نمي‌توان تنها در انتخاب رئيس‌جمهور به اين که وي نماز شب مي‌خواند اکتفا کرد بلکه مباحث مهم ديگري نيز وجود دارد که مردم بايد در انتخاب گزينه خودشان به آن توجه کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار