سرپرست نفت تهران:

به خاطر نوسانات ارزی خرید بازیکن خارجی را ممنوع کردیم/کریمی ممنوع المصاحبه نیست

ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره باشگاه نفت تهران در فصل جدید بازیکن خارجی نخواهیم گرفت چراکه نوسانات ارزی بر بودجه باشگاه ما تاثیرگذار بوده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره باشگاه نفت تهران در فصل جدید بازیکن خارجی نخواهیم گرفت چراکه نوسانات ارزی بر بودجه باشگاه ما تاثیرگذار بوده است.
 
ایرانیان در ادامه خاطرنشان کرد: جذب بازیکنان خارجی به خاطر گرانی دلار باعث دردسر تیم ما خواهد شد. به همین دلیل مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که برای لیگ سیزدهم بازیکن خارجی جذب نکنیم.
 
وی درمورد بودجه باشگاه نفت تهران گفت باشگاه ما خصوصی است و ارتباطی با شرکت نفت ندارد. بودجه فصل گذشته ما در حدود یک میلیارد و 180 میلیون تومان بوده است. ما کمترین هزینه را در میان تیم های لیگ برتری کرده ایم.
 
سرپرست نفت تهران در باره بازیکنان خارجی نفت گفت: ما هم اکنون 3 بازیکن خارجی داریم که قرار است طی چند روز اینده با این بازیکنان تسویه حساب کنیم. به هر حال ما امسال قصد داریم فقط بازیکن ایرانی جذب کنیم تا برای فصل بعد گرفتار نشویم.
 
وی درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: یعقوب از تیم های سپاهان، پرسپولیس و یک تیم هلندی پیشنهاد دارد و در حال بررسی این پیشنهادات هستیم  و مطمئنا کاری را انجام خواهیم داد که به نفع یعقوب کریمی باشد.
 
ایرانیان بیان داشت: یعقوب کریمی ممنوع المصاحبه نیست و این بازیکن تربیت شده تیم نفت تهران است. ما به خاطر اینکه مسیر اشتباهی را انتخاب نکند به وی گفته ایم که فعلا مذاکره ای با تیم های پیشنهاد دهنده نداشته باشد.
 
وی درباره جذب بازیکنان جدید در لیگ سیزدهم گفت: تا کنون با رسول نویدکیا بازیکن صنعت آبادان، وحید امیری، وحید بومهمدم از نفت مسجد سلیمان و کمال کامرانی نیا از تیم شهرداری تبریز قرارداد بسته ایم. ما قصدمان در لیگ سیزدهم این است که روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنیم و مهره هایی که اسم و رسم ندارند را به خدمت بگیریم.
 
ایرانیان در پایان درباره اردوی تیم نفت گفت: تمرینات تینم از 7 خرداد شروع می شود و یحیی گل محمدی هنوز برنامه اردو را به ما نداده تا آن را بررسی و اجرا کنیم.
 
منصور قنبرزاده رئيس امور ورزش و تربيت بدني شركت ملي نفت ايران هم به قطع همكاري هميشگي فوتبال صنعت نفت با بازيكنان خارجي اشاره كرد و گفت: تا پيش از اين سه بازيكن خارجي در تيم حرفه اي فوتبال نفت حضور داشتند كه با هر سه آنها تسويه حساب شده است و هم اكنون به جاي اين سه نفر با هزينه اي معادل يك ميليارد و 200 ميليون تومان، از دو بازيكن مسجد سليماني و يك فوتباليست صنعت نفت آباداني دعوت به همكاري شده است.
 
قنبرزاده همچنين با اشاره به حضور صددرصدي فرزندان كاركنان صنعت نفت در رشته هاي ورزشي آبي از كسب مقام نائب قهرماني ورزش شيرجه و مقام سومي كشوري ورزش شنا و واترپلو خبر داد.
 
وي با اشاره به موفقيت هاي رزمي كاران شركت ملي نفت ايران در مسابقات ورزشي گفت: حسين اوجاقي يكي از پرافتخارترين چهره هاي ورزشي ووشو است كه از سوي وزرات ورزش به وي لقب پرافتخارترين رزمي كار قرن داده شده است.

قنبرزاده افزود: هم اكنون در رشته بسكتبال نيز شاهد حضور صددرصدي فرزندان كاركنان هستيم، ضمن اينكه اين تيم امشب براي كسب مقام قهرماني يا نائب قهرماني به پيكار مي رود.

وي ادامه داد: فوتبال جوانان شركت ملي نفت ايران نيز با حضور 80 درصدي نفتي ها موفق به كسب مقام سوم در استان تهران شد./زر
برچسب ها: بازیکن ، خارجی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار