فرماندار شهرستان سقز در کنفرانس ملی تکنیک های نوین محاسباتی و بهینه سازی عمران با بیان اینکه در آینده ای نزدیک از احداث دانشکده پرستاری و مامایی و کشاورزی و منابع طبیعی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، فخری فرماندار شهرستان سقز در کنفرانس ملی تکنیک های نوین محاسباتی و بهینه سازی عمران با بیان اینکه در آینده ای نزدیک دو واحد دانشگاهی دیگر(دانشکده پرستاری ومامایی و دانشکده کشاورزی ومنابع طبیعی) به مجموعه دانشگاههای شهرستان سقز اضافه می شود ، بر انجام کارهای مطالعاتی ،‌استفاده از نخبگان و بکار گیری استعدادهای درخشان شهرستان در کارهای تحقیقی و پژو هشی وارتباط تنگانگ ادارات با جامعه علمی ودانشگاهی تاکید نمودند.
نادر فخری در بخشی دیگر از سخنانش به اهمیت انتخابات فرارو در ۲۴ خرداد امسال اشاره و نقش جامعه علمی ونخبه در روشنگری و در مورد نقش مردم در تعیین سرنوشت با اهیمت توصیف نمودندو از اساتید و دانشجویان دعوت کرد در انتخابات حضوری جدی و دشمن شکن داشته باشند.
ایشان سپس با تبریک سالروز سفر پر خیرو برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در اردیبهشت سال ۸۸ به سقز گفت : با تصویب اعتبارات بسیار خوب در این سفر پر خیر و برکت ما شاهد رونق همه جانبه شهرستان بوده و هستیم.
در ابتدای این کنفرانس دکتر بابک پاساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و رئیس اجرایی کنفرانس در سخنانی به اهداف برگزای این کنفرانس اشاره و گفت : تعداد ۱۸۰ مقاله از اساتید دانشگاه های سراسر کشور به دبیرخانه علمی همایش ار سال شد که پس از باز خوانی آثار رسیده توسط هیئت داوران ، در نهایت ۷۵ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.
این همایش به مدت ۲ روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد./س
برچسب ها: احداث ، دانشکده ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.