دختران فوتبالیست ایرانی به جشنواره بین المللی رفتند

فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" به کارگردانی داوود توحید پرست در شانزدهمین جشنواره بین المللی زنزیبار کشور تانزانیا پذيرفته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی" شیرین قناری بود" به کارگردانی داوود توحید پرست که بخش بین المللی آن را ستاک فیلم کردستان با مدیریت ستار چمنی گل به عهده دارد در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم زنزیبار در کشور تانزانیا در بخش مسابقه بین الملل پذیرفته شد.
گفتنی است، شانزدهمین دوره این جشنواره از 29 ژوئن تا 7جولای (8 تا 16 تیر ماه )سال 92 برگزار می شود این فیلم تنها فیلم ورزشی اجتماعی چند سال اخیر است و به موضوع ورود دختران علاقه‌مند به فوتبال در استادیوم های ورزشی می‌پردازد.
اخیرا پخش داخلی فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" به موسسه جبرائیل فیلم واگذار شده بود و طبق شنیده ها برنامه‌های متنوعی برای تبلیغ  فیلم در نظر گرفته شد که یکی از آن ها نمایش فیلم فوق  برای خبرنگاران ورزشی و فوتبالیست‌ها و مدیران و طرفداران دو باشگاه معروف استقلال و پرسپولیس است.
این فیلم پیش تر در جشنواره دهلی  هند و بلاک آلمان شرکت کرده و مورده توجه قرار گرفته و جوایزی نیز در این راستا کسب کرده است.
پیش بینی می شود با نمایش فیلم "شیرین قناری بود" علاقمندان دو آتیشه فوتبال و هنر به تماشای فیلم نشسته و در خصوص موضوع فیلم به بحث های چالشی بپردازند.
داوود توحید پرست که کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" را به عهده دارد  معتقد است که فیلمش یکی از فرهنگی ترین فیلم های دهه ی اخیر است که اگر کمی انصاف و عدالت در اکران آن صورت بگیرد به فروش بسیار خوبی خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار