عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه‌ی تولید آهک صنعتی کشور با ظرفیت تولید روزانه 400 تن با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، این کارخانه که بنا به پیش‌‌بینی‌ انجام شده ظرف مدت 14 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید، با مشارکت کانون بازنشستگان سپاه کرمان و شرکت کوثر صالح کریمان احداث می شود که آهک صنعتی مورد نیاز کارخانه‌ی مس سرچشمه و کارخانجات فولادی استان را تامین می کند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان سپاه در این مراسم با اشاره به حضور 128 هزار بازنشسته‌ی سپاه در کشور گفت: در سراسر کشور 128 تعاونی تشکیل شده که در ابعاد مختلف فعالیت می‌کنند.

سردار خالقی افزود: در سطح کشور 585 شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود، 8 کارخانه‌ی بزرگ و 12 مزرعه‌ی کشاورزی بزرگ توسط این کانون راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگی سپاه امکانات را در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهد ، اما در تصدی‌گری کارخانجات و شرکت‌ها دخالت مستقیم ندارد.

خالقی اظهار امیدواری کرد : با حمایت مسئولان استان کارخانه‌ی تولید آهک صنعتی کرمان با سرعت احداث و آماده‌ی بهره‌برداری شود.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت کوثر صالح کریمان نیز در این مراسم گفت: طرح تولید آهک صنعتی در استان کرمان در راستای قطع وابستگی به بیگانه با فن‌آوری پیشرفته اجرا می شود.

رجاییان افزود: اجرای این طرح در راستای حماسه‌ی اقتصادی انجام می‌‌شود، و گام خوبی در حوزه‌ی صنعت و معدن استان کرمان است./ع

برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.