کرمانشاه/

خلق حماسه سیاسی، تضمین کننده امنیت کشور است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان، گفت: خلق حماسه سیاسی، تضمین کننده امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت اله حسن ممدوحی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراها، اظهار داشت: کشور ایران پیوسته در خلق حماسه بوده و هست و اگر امسال را مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نام نهادند تنها به دلیل تاکید بر این مهم بوده است.

وی افزود: حضور در پای صندوق های رای از هر چیزی مهمتر و حائز اهمیت تر است و مردم در روز 24 خرداد باید با تمام وجود در پای صندوق ها حاضر شوند تا چشم طمع دشمنان به این نظام را برای همیشه کور کنند.

این مدرس حوزه علمیه قم، گفت: هر یک رای که در صندوق ها انداخته می شود خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است.

ممدوحی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی، تضمین کننده امنیت کشور است، اظهار داشت: اولین مزیت پرشور برگزار شدن انتخابات، برقراری و تداوم امنیت کشور است که مسئله ای مهم و حیاتی است.

وی همچنین در خصوص انتخاب کاندیدای اصلح، گفت: مردم برای اینکه بتوانند به کاندیدای اصلح برسند نیاز است که مطالعه و تحقیقی در خصوص شرح حال و سابقه کاندیداها داشته باشند و مهمتر از آن این است که بتوانند ادعاها را از واقعیت ها تمیز دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: مردم توجه به بنرها و تبلیغات خیابانی کاندیداها نکنند.

ممدوحی خاطرنشان کرد: اگر مردم به معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح توجه کنند در همان دور اول انتخابات ریاست جمهوری می توانیم شاهد انتخاب رییس جمهور باشیم./ب


برچسب ها: کرمانشاه ، خلق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.