اسماعيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قاليباف دوشنبه به زنجان مي‌رود/ اردبيل مقصد بعدي

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: وي روز دوشنبه ششم خرداد ماه برای دیدار با مردم شریف استان زنجان راهی این دیار می‌شود.

"پرويز اسماعيلي" سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: قالیباف صبح دوشنبه وارد زنجان می‌شود و پس از زیارت مزار شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی با نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

وي افزود: قاليباف حدود ساعت 10:30 تا 12 از نزدیک با مردم مومن و سرافراز استان زنجان در محل مسجد جامع این شهر دیدار و گفتگو خواهد داشت.

اسماعيلي در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف پس از زنجان به اردبیل سفر می‌کند، اظهار داشت: وي بعد از سفر به زنجان برای دیدار با آیات عظام مهدوی کنی و یزدی به تهران برمي‌گردد و انشاء‌الله پس از آن برای سفر و دیدار با مردم مهربان استان اردبیل برنامه‌ریزی خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قاليباف یادآور شد: به جهت روشن شدن برنامه رادیویی و تلویزیونی کاندیداها همچنین تعیین نوبت ضبط در استودیوها، تغییراتی در برنامه سفرها پیش آمد که ضمن پوزش از هموطنان عزیزمان در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌پذیرد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار