فرمانده نیروی انتظامی گفت: 300 هزار نیرو در انتخابات 24 خردادماه، با حضور در شعب اخذ رای امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار اسماعیل احمدی مقدم  در مراسم شامگاه مشترک نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان این خبر گفت:براساس آمار 67 هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی پیش بینی شده است.

وی افزود:به طور میانگین برای هر شعبه رای گیری سه تا چهار نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پیش بینی شده که با احتساب نیروهای میدانی در مجموع 300 هزار نیروی انتظامی امنیت انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تمام نیروهای مورد نیاز برای برقراری امنیت انتخابات آموزش های لازم را فرا گرفته و سازماندهی شده اند اظهار داشت:نیروی انتظامی با کمک مردم و با اقتدار امنیت انتخابات 24 خرداد را برقرار کرده و با مخلان امنیت عمومی برخورد می کند.

وی در مورد برقراری امنیت اجتماعات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نیز خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی امنیت اجتماعات و همایش هایی را که با مجوز رسمی از وزارت کشور برگزار شود، تامین می کند.

فرمانده نیروی انتظامی هدف از سفر خود به خراسان شمالی را بررسی وضعیت نیروی انتظامی این استان اعلام و اظهار کرد:نیروی انتظامی خراسان شمالی عملکرد رو به رشدی داشته و در ارزیابی عملکرد چهار و نیم درصد نسبت به دو سال قبل رشد داشته است.

وی نقاط مثبت عملکرد نیروی انتظامی خراسان شمالی را کاهش آمار سرقت، ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرائم بخصوص جرائم خشن عنوان کرد./س

برچسب ها: حفظ ، امنیت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.