وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : نیایددر آینده با فعالیت هایی که انجام می شود امیدواریم که کار مندان بالای پنج سال خدمت در وزارت دفاع صاحب مسکن شوند .

سردار احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :مجتمع هایی برای تحویل به کارکنان وزارت دفاع ساخته شده اند و آماده تحویل هستند مسکن در درجه اهمیت زیادی قرار دارد و در آفرینش و خلقت هم به خانه تاکید خواصی شده است و هر حرکت که شروع می شود درز نهایت به خانه ختم می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :خانه و مسکن محلی مقدس است و امیدواریم مسکن هایی که در شهر پردیس به کارمندان وزارت دفاع تحویل داده شده است محلی نورانی و مقدس باشند و انسانهایی بزرگ از درون آنها بیرون بیایند و به جامعه معرفی شوند و این خانه ها باید محل یاد خدا و ذکر اهل بیت (ع) باشد .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خاتمه اظهار داشت :این مسکن هایی که وزارت دفاع تحویل داده است امیدواریم با اصول مهندسی با استفاده از مصالح خوب ساخته شده باشند که در آینده مشکلی در این رابطه پیش نیایددر آینده با فعالیت هایی که انجام می شود امیدواریم که کار مندان بالای پنج سال خدمت در وزارت دفاع صاحب مسکن شوند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.