بررسی نمایشنامه "خشت خام خانه" در نشست شنبه دوم - شنبه چهارم

چهارمین نشست از دومین دوره "شنبه دوم –شنبه چهارم" 12 خردادماه ساعت 16:30 توسط کانون نمایشنامه نویسان ایران در تالار اجتماعات خانه تئاتر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان ایران، در این نشست نمایشنامه "خشت خام" خانه نوشته علی اصغری توسط این کانون نقد و بررسی می شود. تهمینه محمدی (منتقد)، علی اصغری (نمایشنامه نویس)، آراز بارسقیان  و غلام حسین دولت آبادی (مترجمان و نمایشنامه نویسان عضو کانون نمایشنامه نویسان ایران) در این نشست حضور می یابند و به بررسی این اثر می پردازند. این اثر جزو برگزیدگان ششمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران  است که در آبان سال گذشته توسط کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران به عنوان یکی از سه اثر برگزیده در این دوره انتخاب و معرفی شد.   
نمایشنامه "خشت خام خانه" نوشته علی اصغری در سال 90 از سوی انتشارات نمایش منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
لازم به یادآوری است؛ سلسله نشست های "شنبه دوم – شنبه چهارم"  که در دومین شنبه و چهارمین شنبه هر ماه برگزار می شود، به نقد و بررسی نمایشنامه ها و کتاب های پژوهشی ادبیات نمایشی اختصاص دارد و دوره جدید فعالیت آن از سوی کانون نمایشنامه نویسان ایران اسفندماه 91 با مسئولیت آراز بارسقیان و غلام حسین دولت آبادی برگزار شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار