معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در دولت نهم و دهم یک کارکرد و رویکرد مناسب است که در هیچ مقطعی نظیر آن تکرار نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمدرضا رحیمی در مراسم صبح امروز افتتاح مسکن مهر نمین با قدردانی از علی نیکزاد به عنوان وزیر راه و شهرسازی در تبدیل این جریان به یک نهضت فراگیر و انقلابی گفت: بخش عظیمی از مسکن 4 میلیون و 300 هزار واحدی احداث شده افتتاح شده و بخش دیگری نیز آماده افتتاح است.

وی تاکید کرد: هر ساعت هزاران واحد مسکن مهر در کشورمان افتتاح می‌شود که شنیدن اخبار تکراری آنها نه تنها خستگی‌آور نیست بلکه حلاوت و شیرینی خاصی دارد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح مسکن مهر سبب مسرت و شادی بیشتر اقشار جامعه است، افزود: مسکن ریشه در سکونت و مسکن دارد که همه این مفاهیم به معنای آرامش یافتن است و مسکن مهر به مثابه دارویی است که درد هزاران انسان گرفتار را درمان می‌کند.

رحیمی از تولید مسکن به عنوان آرامش و امنیت روانی جامعه یاد کرد و ادامه داد: اینکه با 5 میلیون تومان یک نفر صاحب خانه شود شگفت‌آور است چرا که نظیر آن را در هیچ دولتی جز دولت احمدی‌نژاد شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از نرخ سود تسهیلات را دولت و کمتر از 4 درصد را صاحبان مسکن پرداخت می‌کنند که بهره‌برداری از این تسهیلات نهضت عظیمی را در تولید مسکن شهری و روستایی فراهم کرده است.

عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد ابراز داشت: ساخت مسکن کار مردان مرد است که امروز فرزند برومند سبلان علی نیکزاد آن را به شایستگی نشان داده است.

رحیمی اهمیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی را نیز یادآور شد و تصریح کرد: اگر این مقاوم‌سازی اتفاق می‌افتاد در زلزله آذربایجان به مانند کرمان تلفات و کشته‌ها به حداقل می‌رسید به طوری که در سایه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کرمان تنها 3 نفر بر اثر وقوع زلزله کشته شدند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: افتتاح 25 هزار واحد مسکن در استان اردبیل گوارای مردم و رهاوردی دلچسب برای همشهریان اردبیلی باد که باید اذعان کرد افتتاح مسکن شایسته‌تر از راه و راه‌آهن شیرینی و دلچسبی زیادی برای مردم داردب/.

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.