رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رباط کریم تشریح کرد؛

برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدا پانزده خرداد در رباط کریم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رباط کریم از اهم برنامه های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدا پانزده خرداد خبر داد.

ابراهیم بهمنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای برگزاری با شکوه و حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه های گسترده ای از سوی سازمان تبلیغات اسلامی رباط کریم برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری گفتمان دینی در مدارس با عنوان امام و انقلاب، سخنرانی توسط مبلغین و ائمه جماعات در خصوص تبیین ابعاد انقلاب اسلامی و نقش ولایت در پیروزی و تداوم انقلاب از جمله برنامه های به مناسبت این روز است.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین اعزام هیات مذهبی و موسسات قرآنی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه ها و همچنین برگزاری ختم قرآن کریم در کلیه موسسات قرآنی در این ایام از دیگر برنامه های در دست اجرا به مناسبت این روز است

بهمنی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و در برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) باید مردم و مراکز فرهنگی و مذهبی، نقش محوری داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار