لیگ الماس با حضور احسان حدادی / محمود صمیمی سهمیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان را کسب کرد

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در مسابقات رکوردگیری از برترین‌های ایران موفق شد سهمیه B مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.احسان حدادی نیز تاکنون موفق به کسب ورودی B شده است.



به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمود صمیمی با پرتابی به طول 64.9 متر موفق به کسب این ورودی شد. ورودی B مسابقات پرتاب دیسک قهرمانی جهان 64 متر و ورودی A، از 66 متر محاسبه می‌شود. محمد صمیمی برادر وی نیز 45 سانتیمتر برای کسب ورودی B کم آورد.

احسان حدادی نیز تاکنون با مسابقه ای که در ویرجینا داده موفق به کسب ورودی B  شده است. حدادی همواره با ورودی A به مسابقات جهانی و المپیک رسیده است.

طبق قوانین انجمن دوومیدانی جهان، هر کشور می تواند در هر ماده سه ورزشکار با ورودی A را راهی مسابقات المپیک و قهرمانی جهان کند، اما اگر تنها یک ورزشکار ورودی A داشته باشد، سایر ورزشکاران آن کشور در همان ماده مورد اشاره برای شرکت در مسابقات المپیک و قهرمانی جهان باید ورودی A کسب کنند.

بنابراین در صورتی که احسان حدادی موفق به کسب ورودی A (بیش از 66 متر) شود، محمود و محمد صمیمی نیز باید بیش از 66 متر پرتاب کنند تا به روسیه برسند، کاری که در المپیک لندن ممکن نشد.


برچسب ها: ملی ، محمود ، صمیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار